Realworld Eastern Europe - Afaceri de cca. 20 mil. lei, in crestere cu 25 la suta fata de anul precedent
8/8626
calendar_month 04 Mai 2023, 12:50   visibility 23673


Realworld Eastern Europe, unul dintre jucatorii pietei locale de solutii de software, parte a holding-ului olandez Realworld Systems, a obtinut o cifra de afaceri de aproximativ 20 milioane de lei (4 milioane de euro) in crestere cu 18% fata de anul 2021, cand a inregistrat un business de 16 milioane de lei.

Aceasta crestere a fost determinata, in primul rand, de un amplu proces de reorganizare interna si de marirea echipei cu 25%, mai ales in zona de sales si de livrare, care a avut ca rezultat consolidarea acesteia in linie cu valorile promovate la nivelul intregului grup.

Un alt factor care a condus la sporirea cifrei de afaceri a fost focusarea pe clientii existenti si optimizarea proiectelor desfasurate cu acestia, dar si preluarea in portofoliu a unor noi companii, precum Swisscom, unul din cei mai mari operatori europeni din domeniul telecom, care a decis sa apeleze la serviciile Realworld Eastern Europe pentru integrarea solutiei Smallworld.

„Anul 2022 a fost unul incarcat pentru noi, am fost antrenati in multe proiecte importante, dintre care putem sa amintim cel mai nou proiect incheiat cu Orange Romania, cu sustinerea CROSS NI – Consolidarea retelei OSS. Acesta a fost semnat la sfarsitul anului 2022, iar livrarea a inceput in ianuarie 2023, urmand a fi implementata complet pe parcursul urmatorilor ani. Proiectul presupune integrarea CROSS Inventory in ecosistemul OSS/BSS pentru a unifica informatiile despre infrastructura Orange, pentru a ajuta la continuitatea afacerii, dar, mai important, pentru a se adapta la infrastructura in continua dezvoltare”, a declarat Bogdan Hebean, Managing Director Realworld Eastern Europe.

In 2022 cele mai multe activitati s-au indreptat catre implementarea si dezvoltarea aplicatiei Smallworld in cadrul principalilor operatori telecom din Romania, Germania, Elvetia si Marea Britanie, precum si continuarea procesului de dezvoltare a acesteia alaturi de clienti, pentru o eficientizare cat mai mare a operatiunilor zilnice in inventarierea si documentarea retelelor.

„Anul trecut ne-am implicat activ si in o serie de proiecte de automatizare a proceselor de business, cu ajutorul solutiei Cortex IA - o solutie de automatizare inteligenta si de orchestrare de procese, pe care am reusit sa o implementam in cadrul celor mai mari companii de telecom din Romania. Echipa Realworld Eastern Europe a reusit sa isi imbunatateasca metodologia de livrare a proiectelor si sa optimizeze procesele interne ale clientilor, principalul avantaj fiind reducerea timpilor de lucru necesari”, a mai spus Bogdan Hebean.

Pentru anul 2023 compania isi propune sa dezvolte proiecte din ce in ce mai complexe pentru clienti, oferind acestora solutii end-to-end in domeniii precum Integrare si Orchestrare, GeoSpatial, Enterprise Management, mizand pe o crestere a cifrei de afaceri cu 18%. Focusul Realworld va ramane indreptat catre industriile in care deja are experienta, precum telecom, bancara sau cea producatoare.

Cu o vechime de 25 de ani pe piata din Romania, Realworld Eastern Europe este unul dintre principalii furnizori de servicii profesionale si solutii GIS pentru companiile care dezvolta si exploateaza retele si infrastructuri distribuite geografic, precum telecomunicatii, alimentare cu apa si canalizare, transportul si distributia energiei electrice si a gazului. De asemenea, compania livreaza si integreaza pe piata locala solutii de automatizare si orchestrare de procese precum si solutiile de digitalizare a proceselor de mentenanta.



„Solutiile pe care le propunem au ca obiect transformarea digitala a clientilor nostri, de cele mai multe ori companii foarte mari. Transformarea digitala presupune in primul rand o schimbare radicala a modului in care oamenii lucreaza. Acesta este probabil cel mai complicat si provocator aspect din munca noastra, motiv pentru care ciclul de vanzare este foarte lung. Avem solutii care asigura un tranzit natural catre noi procese, astfel incat transformarea fortei de munca sa se faca intr-un mod cat mai lin”, a incheiat reprezentantul companiei.