Optimizarea proceselor si automatizarea sarcinilor zilnice sunt esentiale pentru succesul unei afaceri moderne. In contextul digitalizarii, aplicatiile software care contribuie la integrarea, colaborarea si eficientizarea activitatilor joaca un rol critic in construirea unui business competitiv. Printre cele mai apreciate platforme software se numara Odoo, care ofera solutii de gestionare a afacerilor cu multiple avantaje si un cost eficient si BRILU, solutie SaaS de marketing care ajuta companiile sa scaleze folosind tehnologii avansate bazate pe AI si 3D.
Dan Alexandru Barbu, CEO Matteale Consulting Services si Florina Onetiu, co-fondator BRILU ofera pe larg informatii despre cele mai utile aplicatii software si cum pot ajuta acestea la optimizarea unui business.
„Intr-o lume in care tehnologia avanseaza rapid, adaptarea continua devine cheia succesului in afaceri. Aplicatii de managementul relatiei cu clientii, precum Odoo, nu sunt doar instrumente, ci adevarati parteneri in eficientizarea si organizarea businessului. Ele contribuie la reducerea timpului de lucru, la imbunatatirea colaborarii intre echipe si la optimizarea comunicarii, oferind transparenta si accesibilitate in timp real. La toate acestea se adauga BRILU, solutia SaaS de marketing revolutionar, creata pentru a ajuta companiile sa scaleze rapid si usor, folosind inteligenta artificiala si functionalitati 3D. Fiecare business care integreaza BRILU pe website, isi poate personaliza profilul, pornind de la sabloane predefinite, pentru a oferi clientilor un proces mult mai rapid de filtrare a produselor cautate. Investitia in astfel de aplicatii aduce beneficii care se traduc in cresterea competitivitatii si in experiente mai bune pentru clienti, esentiale in contextul actual al pietei." - Dan Alexandru Barbu, CEO Matteale Consulting Services
Odoo – Solutia completa de management pentru afaceri
Odoo este o platforma software integrata, conceputa pentru a oferi solutii complete pentru gestionarea afacerilor. Printre avantajele acesteia se numara concentrarea pe partea de omnichannel, permitand gestionarea fluida a tuturor canalelor de vanzare – online si offline – dintr-un singur loc. Acest lucru faciliteaza o experienta de client fara intreruperi si creste sansele de conversie si retentie. De asemenea, Odoo ofera aplicatii dedicate pentru fiecare tip de business, astfel incat sa se adapteze perfect nevoilor fiecarui domeniu de activitate.
Un alt avantaj esential al Odoo este pretul competitiv, de aproximativ 18 EUR/utilizator/luna, comparativ cu alte solutii complete, unde costul poate depasi 30-40 EUR/utilizator/luna. Aceasta diferenta de cost poate fi semnificativa pentru afacerile care necesita un numar mare de licente si doreste o solutie scalabila fara costuri exorbitante. Odoo se integreaza usor si cu alte sisteme existente, ceea ce inseamna ca businessurile pot continua sa foloseasca aplicatiile de care depind, dar isi pot extinde capacitatile prin aceasta platforma integrata.
BRILU - solutie SaaS de marketing care ajuta companiile sa scaleze folosind tehnologii avansate bazate pe AI si 3D
BRILU este o solutie SaaS de ultima generatie, aflata la intersectia dintre hiper-personalizare, asistenti virtuali multimodali si tehnologii 3D. Aceasta revolutioneaza interactiunea cu clientii prin calificarea oportunitatilor, direct de pe website, cu ajutorul inteligentei artificiale. Instrumentul unic, „Session Performance Rate (SPR)”, masoara performanta sesiunilor si ofera date complete privind activitatea utilizatorilor, in timp ce interfata noastra 2D faciliteaza vanzari personalizate la scara larga. BRILU transforma prezenta digitala intr-un instrument dinamic de cercetare a pietei, stimuland implicarea si cresterea conversiilor, prin experiente personalizate si demonstratii ale produselor.
Produsul conceput si dezvoltat, pentru piata europeana, de Florina Onetiu, este destinat companiilor si antreprenorilor care isi propun sa ramana competitive, sa anticipeze nevoile clientilor si activeaza in e-commerce, turism, imobiliare, sanatate sau tehnologie. BRILU foloseste inteligenta artificiala pentru a analiza interactiunile clientilor, oferind informatii personalizate si sfaturi utile clientilor. BRILU poate sugera actiuni optime pentru fiecare client, ajutand echipa de vanzari sa identifice oportunitati mai rapid si sa prioritizeze contactele in functie de relevanta.
„Dupa 20 de ani de experienta in marketing, mi-am dat seama ca exista o mare nevoie pe piata de instrumente care sa imbunatateasca eficienta campaniilor de marketing, a experientei utilizatorilor online si, bineinteles, a modului in care companiile dezvolta si masoara rezultatele. BRILU este produsul cercetarii amanuntite si al colaborarii stranse cu antreprenorii romani, cu scopul de a personaliza si rafina experienta utilizatorului online. BRILU redefineste relatia cu clientii, facilitand interactiuni online relevante si personalizate prin inteligenta artificiala si avatare digitale – acesta fiind primul beneficiu major, care transforma complet modul in care companiile comunica cu utilizatorii lor. In al doilea rand, platforma noastra eficientizeaza generarea si calificarea de lead-uri, facand procesul de conversie a vizitatorilor in clienti mai rapid si mai inteligent. Si, nu in ultimul rand, BRILU este usor de integrat si scalabil, oferind companiilor de toate dimensiunile posibilitatea de a se adapta si de a creste intr-un context digital tot mai competitiv.”, declara Florina Onetiu, co-fondator BRILU.
Aceste aplicatii software sunt esentiale pentru orice afacere care doreste sa-si optimizeze operatiunile si sa-si sustina cresterea. Alegerea unei combinatii potrivite poate transforma radical modul de lucru, asigurand o comunicare mai buna, organizare eficienta si experienta imbunatatita pentru clienti.
comunicat