ASSA ABLOY Romania: Bugetul mediu pentru un kit standard dedicat securitatii inteligente a casei este de aprox. 2.500-3.000 lei
8/8062
calendar_month 08 Iun 2022, 16:57

  • 80% din totalul broastelor îngropate pentru usi vandute în ultimii doi ani au fost produse în Romania


Potrivit ASSA ABLOY Romania, filiala a grupului suedezo – finlandez cu acelasi nume, dar si unul dintre jucatorii de top ai pietei de solutii de acces, bugetul mediu pe care romanii îl pot aloca pentru un pachet de produse de baza ce asigura o securitate sporita a casei variaza între 2.500 si 3.000 lei si include articole precum seif rezidential, camera inteligenta de supraveghere si încuietoare inteligenta.
„Produsele mecanice, precum cilindrii, broastele si manerele, raman în continuare de baza pentru consumatori, un astfel de pachet fiind disponibil în retelele DIY cu cca. 150-200 lei. Remarcam însa o tendinta pe piata în ceea ce priveste echiparea unei case smart cu produse precum încuietori smart, camere inteligente de supraveghere, seifuri biometrice, bugetul mediu în cazul acestui pachet pornind de la 2.500 lei. Piata este înca în faza incipienta pe acest segment, însa perspectivele sunt încurajatoare”, a declarat Florin Tihulca, Managing Director ASSA ABLOY Romania.
Potrivit acestuia, în 2021, categoriile de produse care au înregistrat cele mai mari volume în vanzari în zona de proiecte au fost cele de feronerie arhitecturala, usi de siguranta si amortizoare. În ceea ce priveste topul celor mai solicitate produse, pe primul loc se situeaza cilindrii mecanici, acestia însumand aprox. o treime din vanzarile totale din retail si prima categorie în vanzarile companiei. Topul este completat de solutiile de control acces (carduri de acces, cititoare carduri, controllere, software pentru control acces) si broastele îngropate pentru usi.
Pentru anul în curs, ASSA ABLOY estimeaza ca cele mai importante cresteri vor fi generate de gamele de seifuri, dar si de cea de manere decorative ca urmare a lucrarilor de renovari rezidentiale, precum si de usile de siguranta, rezistente la incendii sau efractie.
„Daca ne raportam la fiecare sector individual, putem spune ca în segmentul rezidential produsele de baza raman cele de feronerie mecanica si, treptat, intra în atentia consumatorilor si manerele decorative, seifurile si produsele pentru siguranta caselor smart. Pe segmentul de cladiri de birouri primeaza solutiile pentru controlul accesului – cardurile de acces, softurile de gestiune si solutiile pentru automatizarea intrarilor, în timp ce pentru spatiile comerciale se solicita prioritar usi de siguranta, cilindri, amortizoare, bare antipanica pentru caile de evacuare, o evolutie importanta fiind remarcata si pe segmentul cortinelor rezistente la incendiu”, a completat reprezentantul companiei.
Acesta a subliniat, de asemenea, ca cca. 80% din totalul broastelor îngropate pentru usi vandute atat la nivelul anului trecut, cat si în 2020 au fost produse în fabrica companiei din Bucuresti. De altfel, pentru aceasta unitate de productie, unde sunt deja cca. 500 de angajati, compania are, în acest moment, pozitii vacante în zona de productie.
Integrare Yale Access cu AirBnb si cutii pentru livrari inteligente la domiciliu, printre viitoare lansari ASSA ABLOY
Pentru anul în curs, compania pregateste o serie de noi lansari pe plan local, urmarind în special diversificarea portofoliului de produse smart home, segment pe care ASSA ABLOY urmareste cresterea cotei de piata. Astfel, printre lansarile programate pe termen mediu se numara integrarea gamei de produse Yale Access cu AirBnb. De altfel, gama Yale, principala marca din portofoliul ASSA ABLOY dedicata segmentului rezidential si compusa din articole pentru case inteligente, a beneficiat în ultimul an de integrari cu parteneri internationali de top, precum asistentii vocali Amazon Alexa, Google Home, Apple Homekit, sistemul de lumini smart Philips Hue si Operto, sistemul de management al proprietatilor.
Printre urmatoarele lansari preconizate se numara si încuietoarea inteligenta Yale pentru dulap, menita sa ajute parintii sa nu lase la îndemana copiilor obiecte periculoase, dar si cutii smart accesibile de la distanta, special gandite pentru livrarile si serviciile la domiciliu, în lipsa proprietarilor.
De asemenea, compania analizeaza si introducerea pe piata a unei noi game de cortine rezistente la incendiu, certificate, usor de instalat si cu posibilitate de personalizare a portilor conform nevoilor clientilor, acesta reprezentand un alt segment pe care ASSA ABLOY îsi propune cresterea cotei de piata pe plan local.




###
Despre ASSA ABLOY

ASSA ABLOY, companie suedezo - finlandeza, este liderul global în solutii de acces, dedicat satisfacerii nevoilor utilizatorilor finali de securitate, siguranta si confort. De la înfiintarea sa, în 1994, ASSA ABLOY a crescut dintr-o companie regionala într-un grup international cu aproximativ 51.000 de angajati, operatiuni în peste 70 de tari si vanzari de aproape 9,4 miliarde de Euro. Pe segmentul de securitate electromecanica, Grupul are o pozitie de lider în domenii precum controlul accesului, tehnologia de identificare, automatizarea intrarilor si securitatea hoteliera.
ASSA ABLOY a intrat pe piata din Romania în 1994, prin preluarea Urbis - marca recunoscuta a produselor de securitate din Romania. Cu o expertiza de peste 45 de ani, ASSA ABLOY Romania activeaza cu succes pe piata sistemelor de închidere din Romania, oferind produse la standarde de calitate si durabilitate ASSA ABLOY. Forţa ASSA ABLOY consta în portofoliul de marci divers, care include unele din cele mai cunoscute şi mai de încredere nume din industria sistemelor de închidere: Yale, ABLOY, effeff, FAB, HID, Mercor, Mul-T-Lock, TESA, dar si altele.
Pe plan local, ASSA ABLOY Romania comercializeaza solutii de acces prin divizia Opening Solutions. Grupul ASSA ABLOY detine, de asemenea, o unitate de productie la Bucuresti - centru de excelenta regional în Europa de Est pentru fabricarea broastelor. Grupul mai este prezent, în Romania, prin înca doua divizii – ASSA ABLOY Entrance Systems si ASSA ABLOY Global Solutions.