Aqurate, prin integrarea cu platforma eCommerce MerchantPro, creste valoarea medie a comenzilor The Home cu 16%

• Sesiunile de cumparare influentate de Aqurate Personalize au avut o rata de conversie de 5 ori mai mare
Aqurate, platforma SaaS bazata pe Inteligenta Artificiala (AI) care creste conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, anunta ca, odata cu integrarea solutiei Personalize in magazinul online de mobilier si accesorii The Home, valoarea medie a comenzilor inregistrate de acesta a crescut cu 16%. Integrarea s-a realizat prin platforma de eCommerce MerchantPro, pe care TheHome.ro isi desfasoara operatiunile inca din 2019.
Mai mult, in cele patru luni de colectare a informatiilor dupa integrarea Aqurate Personalize in magazinul online The Home, statisticile arata ca sesiunile de cumparare influentate de solutia AI au avut o rata de conversie imbunatatita de cinci ori.
„Suntem multumiti cand vedem un impact pozitiv al solutiei nostre in randul magazinelor care ne-au ales ca parteneri. In acest caz, recomandarile noastre inteligente de produs au influentat nu mai putin de 42% din tranzactiile derulate de utilizatorii The Home” - declara Vlad Marincas, CEO Aqurate.
Portofoliul The Home include peste 100.000 de produse si 200 de branduri de mobilier si accesorii. The Home a evoluat de la un proiect exclusiv online, la un magazin online insotit si de trei showroom-uri, doua dintre acestea situate in Cluj-Napoca si unul in Bucuresti.
„Ne concentram permanent pe extinderea si optimizarea platformei MerchantPro, alaturi de dezvoltarea si integrarea unor solutii inovatoare, cu scopul principal de a ne ajuta clientii sa atinga cel mai bun nivel de performanta. Acest lucru este sustinut in principal de automatizari, dar si de integrarea rapida si agila a unor solutii precum Aqurate, ce furnizeaza rapid rezultate clare si un impact pozitiv asupra afacerilor”, adauga Arthur Radulescu, CEO si fondator MerchantPro.
Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.
Integrarea Aqurate cu platforma MerchantPro s-a realizat la inceputul anului 2023. The Home a fost printre primele magazine online care au utilizat aceasta functionalitate.
Cele peste 2000 de magazine active in Romania care utilizeaza platforma SaaS MerchantPro pentru operatiunile zilnice de eCommerce au acces la un ecosistem deschis, bazat pe o suita completa de functionalitati si pe capacitati extinse de personalizare si dezvoltare la cerere.
sursa foto: merchantpro.ro
Noutati




