
• Primele magazine online care beneficiaza de integrarea nativa cu Teamshare sunt eOrion.ro si eacum.ro
• Teamshare are peste 500 de magazine online in portofoliu si inregistreaza comenzi ce depasesc 600 milioane Euro anual
Aqurate, platforma SaaS bazata pe Inteligenta Artificiala (AI) care creste conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, depaseste 1.600.000 de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul sau AI de recomandari de produse in prima jumatate a anului si anunta integrarea cu Teamshare.
„Pas cu pas avansam, iar daca in primele patru luni ale anului vorbeam despre primul milion de comenzi procesate prin magazinele online care ne-au ales solutia, doua luni mai tarziu, la jumatatea anului, vedem deja peste 1,6 milioane de comenzi. Avansul cantitativ este dublat si de o extindere a prezentei noastre si adaugam un partener valoros, Teamshare, in lista integrarilor native ale serviciului Aqurate Personalize”, afirma Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.
In prezent, prin parteneriatul dintre cele doua companii, utilizatorii Teamshare beneficiaza de un discount de 10% pentru primele sase luni de utilizare a solutiei Aqurate Personalize, dar si de o perioada de 30 de zile in care pot testa gratuit platforma Aqurate.
„Anuntam cu entuziasm parteneriatul nostru cu Aqurate si tool-ul Aqurate Personalize in platforma Teamshare. Acest parteneriat ne permite sa aducem tehnologia AI in avantajul clientilor nostri, oferindu-le recomandari de produse personalizate in timp real pentru a creste rata de conversie, valoarea medie a cosului si retentia clientilor. Cu ajutorul Aqurate, ii ajutam pe clientii nostri sa automatizeze si sa optimizeze experienta de cumparare pentru clientii lor, generand vanzari mai mari.”, adauga Marius Panait, Managing Partner, Teamshare.
Furnizorul de solutii e-commerce Teamshare, integrator de sisteme online de facturare, stoc, gestiune, plati, curierat si marketplace-uri, are in prezent peste 500 de magazine online in lista clientilor, depaseste 1.000 de proiecte implementate si inregistreaza comenzi de peste 600 de milioane de Euro anual.
Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.




