Studiu: Problemele de securitate determina o treime dintre utilizatori sa evite serviciile de mobile banking

calendar_month 15 Ian 2014, 14:00
Acestia nu au incredere in securitatea dispozitivelor mobile in ceea ce priveste efectuarea cumparaturilor pe internet sau folosirea serviciilor de tip online banking, potrivit studiului Kaspersky Consumer Security Risks.
Magazinele, platformele de plati online si sistemele e-banking au simplificat multe operatiuni financiare. Acestea le ofera utilizatorilor posibilitatea sa isi plateasca facturile, sa cumpere obiecte greu de gasit si sa faca tranzactii prin cateva click-uri si fara a pierde timpul la ghisee aglomerate.
Online banking-ul, mai convenabil datorita tabletelor si smartphone-urilor
Utilizarea pe scara larga a smartphone-urilor si a tabletelor face online banking-ul si mai convenabil: portabilitatea si functionalitatea acestor gadget-uri implica faptul ca utilizatorii pot administra totul nu numai de acasa sau de la birou, ci de oriunde pot avea acces la internet sau de unde au semnal la telefon.
Nu toti proprietarii de smartphone-uri si de tablete inteleg beneficiile accesarii banilor in timp ce sunt pe drum si se pare ca multi ezita sa adopte tehnologia mobile banking.
In studiu se arata ca 33% dintre respondenti nu ar folosi un dispozitiv mobil pentru a face tranzactii online, precum plata pentru bunuri in magazinele online.
Cititi mai mult despre "Studiu: Problemele de securitate determina o treime dintre utilizatori sa evite serviciile de mobile banking" pe Business24
Noutati




