Studiu: Cum a aparut si ce inseamna in-line shopping?

calendar_month 10 Dec 2012, 15:30
Aceasta este tendinta descrisa in studiul In-Line Shopping desfasurat de catre Ericsson ConsumerLab impreuna cu Institute for Future Studies din Copenhaga.
Cercetarea, care a fost facuta in Statele Unite in 2012, arata ca smartphone-urile joaca un rol important in experienta de cumparare. Astfel, 4 din 10 utilizatori de smartphone-uri din Statele Unite isi folosesc telefoanele pentru a face mici plati, pentru a scana codurile produselor sau pentru a descarca cupoane de reducere.
(clic pe imagine pentru dimensiune mare)
Studiul identifica un fenomen numit in-line shopping care a aparut din dorinta consumatorilor de a combina cele mai bune aspecte ale cumparaturilor facute direct din magazin cu cele online. Astfel, consumatorii vor sa vada, sa atinga si sa incerce produsele, sa faca comparatii si sa acceseze informatii detaliate despre produse, fara sa trebuiasca sa astepte la coada pentru a cumpara un produs.

In ansamblu, utilizatorii de smartphone-uri sunt mult mai interesati de cumparaturile online decat cei care nu detin un smartphone. In cazul a 8 din cele 12 categorii de produse analizate, consumatorii prefera o combinatie de cumparaturi facute direct din magazin si online, fata de cumparaturile facute exclusiv online.
Tiparele de comportament legate de cumparaturile facute direct din magazin (in-store) si cele online încep sa se îmbine pentru a crea un nou fenomen numit in-line shopping
39% dintre utilizatorii de smartphone-uri din Statele Unite isi folosesc telefoanele pentru a face mici plati, pentru a scana codurile produselor sau pentru a descarca cupoane de reducere.
Noutati




