Xiaomi, un nou producator chinez de telefoane zdruncina industria - vezi de ce

calendar_month 31 Oct 2012, 14:30
Compania chineza mizeaza pe un concept simplu: cel mai bun telefon la cel mai mic pret. Secretul Xiaomi este insa modul de promovare al telefoanelor sale, scrie AllThingsD.
Xiaomi nu cheltuieste niciun ban pe promovare, in schimb angajatii companiei comunica direct cu utilizatorii prin social media si forumuri si le incorporeaza ideile in produsele lor, vandute apoi doar in magazine online.
Prima serie de telefoane Xiaomi Mi-2 (50.000 unitati), s-a vandut in mai putin de 3 minute, iar cu o saptamana inainte ultimele 300.000 de telefoane Mi-1 au fost vandute online in 4 minute si 14 secunde.
Modelul de baza al Xiaomi Mi-2 costa numai 230 dolari, in conditiile in care are functionalitate similara cu iPhone 5 si un ecran putin mai mai mare, cu rezolutie de 1280x720 si densitate a pixelilor 342ppi.
Xiaomi face parte din noul val de companii chineze cu rezultate tot mai bune, alaturi de ZTE si Huawei. Probabil ca Samsung, Nokia si Motorola nu-si fac griji fata de concurenta din China, dar sa nu uitam ca in urma cu 10 ani si Altavista ignora complet Google, inainte ca acesta sa schimbe regulile jocului.