Samsung Romania si BMW Romania isi unesc fortele pentru a transforma experienta de utilizare a Galaxy AI intr-o explorare urbana a Bucurestiului. Prin intermediul telefoanelor Galaxy S24 Ultra, echipate cu AI si a masinilor performante BMW, cele doua branduri ii invita pe bucuresteni sa descopere capitala intr-un mod inedit, folosind chiar smartphone-ul nelipsit din buzunar, si ii provoaca sa aduca astfel la viata povesti nescrise si locuri emblematice din jurul lor.
Sase lideri de opinie si ambasadori Samsung – Cuza, Mirela Bucovicean, Goguci, Lili Sandu, Cristiana Oprea si Dan Babu – au condus ultimele modele de masini BMW si au folosit la maximum toate functiile AI ale telefoanelor Galaxy S24 Ultra pe parcursul intregii nopti, cu misiunea de a descoperi povestile nespuse din spatele unor cladiri emblematice din Bucuresti.
Team Galaxy si lideri cheie de opinie se alatura celor doua branduri
Cei sase au raspuns cu entuziasm provocarii Samsung, in parteneriat cu BMW, fiind cunoscuti pentru pasiunea lor pentru adrenalina si activitati iesite din comun:
• Mirela Bucovicean, pasionata nu doar de tehnologie, ci si de senzatii tari, avand numeroase cursuri si acreditari la activ, printre care si acreditari FIA si FRAS ;
• Cristiana Oprea, pilot profesionist de raliuri recunoscuta la nivel international si totodata prima romanca pilot care a concurat in Campionatul Mondial de Raliuri WRC;
• Dan Babu, cunoscut pentru recenziile sale auto si intelegerea profunda a tehnologiilor care echipeaza produsele din jurul sau, de la masini si pana la smartphone-uri sau aparatura audio-video;
• Goguci este un adevarat fan al tot ce inseamna auto-moto, de la masini pana la ATV-uri, fiind mereu in cautare de noi aventuri;
• Lili Sandu, mereu gata sa exploreze orasul la volanul masinii sale, dar si sa sfideze stereotipurile din jurul femeilor-sofer;
• Cuza, sofer impatimit si fan al ambelor branduri.
Indicii si provocari marca Questo
Campania, realizata in colaborare cu Questo, platforma premiata pentru jocurile sale de explorare urbana, a avut ca scop demonstrarea utilizarii functiilor AI de pe Galaxy S24 in aducerea la viata a unor fragmente din istoria Bucurestiului.
In centrul acestei initiative a fost functia „Circle to Search” realizata impreuna cu cei de la Google. Aceasta functie schimba modul in care se realizeaza cautarea online, de la cea clasica din motorul de cauatare la un simplu gest de glisare sau incercuire pe ecran. Cu motto-ul „Incercuieste. Cauta. Gaseste.”, utilizatorul poate gasi in cel mai scurt timp informatia de care are nevoie, incercuind pe ecran elementul care il intereseaza, fie ca este vorba despre o fotografie sau o cladire de interes, atat folosind degetul, cat si S Pen-ul telefonului. Informatiile devin accesibile pe loc, la indemana, iar datorita inteligentei artificiale, rezultatele obtinute pot conduce ulterior si catre actiuni mai complexe, precum plasarea rapida de comenzi pentru anumite cumparaturi, realizarea de programari sau identificarea de informatii aditionale despre obiectul nou-descoperit.
Pe parcursul quest-ului, participantii au primit diverse provocari si indicii, fiecare dintre acestea necesitand utilizarea tehnologiei avansate a telefoanelor Galaxy S24 Ultra si a masinilor BMW pentru a putea merge mai departe. De exemplu, functia „Circle to Search” a fost folosita pentru a descoperi cele 5 destinatii, „AI Interpreter” a fost folosit pentru a traduce anumite provocari din alta limba, „AI Note Assist” pentru a transforma o stire din anul 1877 intr-o postare de Social Media din zilele noastre, iar „AI Photo Editing” pentru a aduce la viata scene din trecut intr-un mod creativ. In plus, intreaga experienta a avut loc pe timp de noapte pentru a evidentia capabilitatile foto, imbunatatite datorita tehnologiei AI, de pe camerele seriei S.
Cinci cladiri emblematice din Bucuresti au fost iluminate in cadrul acestei explorari urbane, alese in mod simbolic de Samsung si BMW pentru aceasta campaniei datorita amplasarii lor geografice. Palatul Universul, un reper istoric si cultural al orasului, Muzeul Theodor Aman, care gazduieste operele celebrului pictor roman, Muzeul Hartilor, care adaposteste o colectie impresionanta de harti si globuri, Muzeul Victor Babes, dedicat marelui savant roman, si Conacul Golescu-Grant, o cladire cu o arhitectura impresionanta si o istorie bogata, au luminat cerul intr-o noapte de mai, conturand cel mai mare cerc luminos din capitala pentru a marca astfel gestul simplu, dar de impact, din spatele functiei „Circle To Search”.
Intreaga experienta a fost facilitata de ultimele modele de masini hibride BMW, mai exact BMW X2, iX1 si respectiv MINI Countryman. Acestea sunt disponibile atat in modele electric, mild-hybrid, cat si versiuni pe benzina sau diesel. Toate cele trei modele dispun de o interfata de generatia 9, care este bazata pe Android Automotive si asigura o versatilitate semnificativ mai mare de aplicatii prin pachetul Digital Premium. Sistemul permite update over-the-air de mai bine de cinci ani, inclusiv in Romania, si se remarca printr-o serie de moduri de functionare care transforma interfata si ambianta interioara ale automobilului, dar si prin posibilitatea de a instala aplicatii on-line, precum jocuri sau functii de sunet.
In plus, noile modele MINI dispun in premiera de un ecran OLED rotund spectaculos, de mare rezolutie, furnizat de Samsung Displays.
Intreaga experienta poate fi descoperita pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung Romania si pe conturile de social media ale ambasadorilor Team Galaxy implicati in campanie.
trAIeste povestile uitate din Bucuresti cu Galaxy AI si BMW
Aceasta initiativa marcheaza un nou pas in colaborarea dintre Samsung si BMW, subliniind rolul esential al tehnologiei AI in redescoperirea lumii din jurul nostru. Prin tehnologia avansata Samsung si prin excelenta ingineriei auto BMW, povestile ascunse ale Bucurestiului sunt scoase la lumina si devin accesibile oricui este interesat sau curios sa le descopere, oriunde s-ar afla, in cel mai rapid si simplu mod posibil.
„La Samsung, folosim tehnologia pentru a aduce beneficii tangibile in vietile oamenilor. Cu ajutorul functiilor de AI ale telefoanelor Galaxy S24, putem descoperi si chiar retrai noi insine istoria locurilor din jurul nostru pentru prima data, printr-un quest captivant prin Bucuresti adus la viata de inteligenta artificiala. Astfel le demonstram oamenilor ca experienta de utilizare a unui telefon mobil merge dincolo de ecranul acestuia si poate deschide noi posibilitati – in acest caz, o intreaga aventura de explorare a orasului in care traim, plina de adrenalina si momente deosebite. Campania ilustreaza misiunea noastra la Samsung de a folosi tehnologia pentru a crea experiente semnificative si valoroase pentru utilizatorii nostri”, declara Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics Romania & Bulgaria.
„Pentru noi, parteneriatul cu Samsung este unul firesc, pentru ca avem in comun o serie de tehnologii valoroase, asa cum este display-ul OLED de inalta rezolutie folosit pe noile modele MINI. In acelasi timp, avem in comun modul in care tehnologiile inteligente transforma interactiunea utilizatorilor cu produsul. Acestea nu reprezinta un scop in sine, ci mai degraba un facilitator cu valoare adaugata mare pentru «user experience». Altfel spus, pentru BMW Group solutiile precum cele de inteligenta artificiala nu sunt implementate ca raspuns la un trend, ci pentru ca pot imbunatatii semnficativ produsele noastre. Cred ca acesta este un punct comun important pe care il avem cu echipa Samsung. Cu experientele de explorare urbana am creat un cadru inovativ pentru explorarea acestor noi tehnologii”, declara Alexandru Seremet, Corporate Communication Manager la BMW Romania.
Prin acest parteneriat, Samsung Romania si BMW Romania incurajeaza romanii de pretutindeni sa porneasca in (re)descoperirea si explorarea oraselor in care se afla, cu ajutorul tehnologiei si a noilor functii Galaxy AI. Aceste functii sunt disponibile pentru testare chiar si pentru cei care nu utilizeaza flagship-uri Galaxy, fie ca este vorba despre alte modele Android sau iOS, prin aplicatia Try Galaxy, care poate fi descarcata gratuit din Play Store sau App Store deopotriva.
Overtake The Ordinary
Reflectand asupra succesului campaniei „Overtake The Ordinary” de anul trecut, care a marcat inceputul colaborarii dintre Samsung si BMW, acest an aduce o continuare a acestei initiative. Impreuna, cele doua branduri de top continua sa demonstreze cum tehnologia poate imbogati viata consumatorilor, oferind nu doar beneficii functionale unice pe piata, ci si o experienta de utilizare la un nivel cu totul nou. Prin imbinarea expertizei Samsung in tehnologie cu excelenta BMW in ingineria auto, utilizatorii pot descoperi noi moduri de a interactiona cu lumea inconjuratoare.
Puteti urmari aventura Bucurestiului uitat pe contul de YouTube Samsung Romania, precum si pe conturile de social media ale ambasadorilor de brand implicati in campanie.