Motorola lanseaza #motorealism, o campanie de comunicare despre prezentarea realitatii exact asa cum este ea
calendar_month 20 Sep 2021, 14:58
Motorola, compania care vizeaza democratizarea accesului la tehnologie, lanseaza #motorealism, o campanie de comunicare prin care isi incurajeaza utilizatorii sa fie exact asa cum sunt ei, facând apel la realitate, acceptare si autenticitate. Motorola a dezvoltat platforma online www.motorealism.ro, unde se vor regasi o serie de episoade video in care sunt exemplificate diverse ipostaze care denatureaza momentele reale in detrimentul unui fals care costa timp si efort.
De asemenea, pe platforma vor fi incarcate si regulile motorealismului, dar si informatii despre una dintre cele mai importante lansari de produse ale companiei – familia de telefoane motorola edge 20 – care a si inspirat noua campanie de comunicare.
„#Motorealism este un demers natural al unei promisiuni de brand, pentru ca Motorola a fost intotdeauna despre oameni, despre democratizarea accesului la tehnologie si despre un portofoliu extins, care acopera nevoile consumatorilor. Lansam acum aceasta campanie pentru ca telefoanele se afla in centrul vietii noastre mai mult ca oricând, insa cu toate acestea realitatea tinde sa fie prezentata distorsionat pe retelele sociale. Motorealismul se adreseaza tuturor utilizatorilor de telefoane mobile si isi doreste sa fie vocea lor. Speram sa ii inspiram sa traiasca momentul si sa se bucure de viata conform propriilor valori si preferinte. De altfel, ii incurajam sa ne arate viata lor asa cum este, fara filtre si fara constrângeri sociale, pentru ca povestile adevarate sunt cele care inspira si ne dau curaj tuturor. Prin #motorealism le spunem tuturor sa fie asumati, sa fie reali in tot ceea ce comunica in mediul online, sa fie exact asa cum sunt ei”, a declarat Oana Hulub, Marketing Manager Motorola.
Prin #motorealism, Motorola vizeaza si apropierea de Generatia Z, o generatie care este puternic ancorata in digital, dar care se remarca si prin implicarea pe care o arata fata de rezolvarea diferitelor probleme sociale, politice si de mediu. Odata cu acest demers, Motorola isi doreste sa deschida conversatia online despre rolul pe care il joaca tehnologia in viata fiecaruia dintre noi, despre cum putem invata unii de la altii lectia responsabilitatii, curajului si a adevarului, pornind de la premisa ca fiecare persoana care-si prezinta realitatea are puterea de a-i inspira si pe ceilalti care au nevoie de empatie si de incurajare.
Ce este #motorealism?
#Motorealismul este un demers Motorola de constientizarea a frumusetii vietii asa cum este ea. Motorealismul este despre fiecare dintre noi si despre cum suntem mai buni atunci când imbratisam si ne aratam propriile experiente reale. Despre cum ne ajutam unii pe altii sa intelegem ca normele, filtrele si aspiratiile se pot schimba, insa satisfactia cu care ne traim viata depinde doar de noi. Motorola sustine aceste interactiuni si ii sustine pe utilizatori sa fie exact asa cum vor ei sa fie.
Mesajul campaniei este redat de comediantul Costel Bojog intr-o serie de clipuri video, care ilustreaza situatii obisnuite, din viata reala, cu care fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat, dar care prea rar sunt expuse pe retelele sociale. Primul clip video poate fi vizionat aici, urmând ca la fiecare doua saptamâni o noua experienta sa fie dezvaluita pe www.motorealism.ro.
Noua familie de dispozitive motorola edge 20
Campania Motorola a fost inspirata de lansarea noilor dispozitive din familia motorola edge 20, telefoane premium care pun la dispozitia utilizatorilor specificatiile de top de care au nevoie pentru a se bucura mai mult de fiecare clipa, exact asa cum este ea. Cele trei telefoane recent lansate, motorola edge 20 pro, motorola edge 20 si motorola edge 20 lite, beneficiaza de un design remarcabil, actual si atractiv, dar si de un sistem de camere performant. La toate acestea se adauga puterea de procesare mare si autonomia impresionanta.
Pentru mai multe informatii despre campania #motorealism, produse si intrega lista de specificatii, vizitati site-ul https://motorealism.ro, https://www.motorola.com/ro/ , pagina de Facebook, Instagram si YouTube.