Ambitie "made in China": Xiaomi vrea sa devina cel mai mare producator de smartphones in maximum 10 ani
6/6354
calendar_month 21 Nov 2014, 12:32
Xiaomi este un nume care a folosit un cu totul alt model de marketing pentru produsele pe care le comercializeaza. Un model revolutionar, despre care am mai scris de cateva ori, laudand strategia inedita a chinezilor. Acum, CEO-ul companiei declara deschis ca daca a reusit sa ajunga pe locul trei in lumea mobilelor inteligente, va tinti ca, in zece ani de acum inainte, sa preia prima pozitie de producator global de smartphones. Nebunie, ambitie sau adevar?
Lei Jun, CEO-ul Xiaomi, a declarat, recent, ca tagertul principal al companiei este de a ajunge, in umatoarii zece ani, numarul unu mondial in industria producatorilor de smartphones. Pare o utopie, dar nu este, din moment ce chinezii de la Xiaomi se afla deja, dupa doar trei ani de la aparitia pe piata, pe pozitia a treia ca vanzari de telefoane mobile inteligente.

Pana acum, compania are 70 de milioane de utilizatori de produse Xiaomi si estimeaza ca, in 2015, numarul acestora va ajunge la 200.000 de milioane, odata cu expansiunea pe piata internationala, dupa cum scrie Gsmarena, care citeaza Gsmdome.
Daca anul viitor, Xiaomi atinge cifrele prognozate de CEO-ul companiei, atunci predictiile lui Lei Jun s-ar putea adeveri.
Insa, nu trebuie sa uitam ca nici Samsung si nici competitorii din China (Huawei, Lenovo etc.) nu stau degeaba, asa ca ramane de vazut daca strategia de marketing a tinerei companii chineze este sau nu eficienta in continuare.