hit.ro  »  Gadgeturi  »  Laptop - Notebook  »  Samsung a lansat seria Galaxy Book4 in SUA

Samsung a lansat seria Galaxy Book4 in SUA

calendar_month 27 Feb 2024, 14:00

Seria Galaxy Book4 combina performante ridicate, afisaje uimitoare, conectivitate fara limite si design ultra-portabil pentru a remodela experienta PC si a da putere utilizatorilor si companiilor.

Dupa ce zilele trecute Samsung a anuntat ca seria Galaxy Book4 va fi disponibila pe anumite piete incepand cu 26 februarie, Samsung Electronics America a anuntat lansarea in SUA a celei mai inteligente game de PC-uri de pana acum: Galaxy Book4 Ultra , Galaxy Book4 Pro 360, Galaxy Book4 Pro si Galaxy Book4 360.

Cea mai recenta serie vine cu un nou procesor inteligent, un afisaj mai viu si mai interactiv si un sistem de securitate robust - incepe o noua era a PC-urilor AI care ofera productivitate, mobilitate si conectivitate maxime. Aceste imbunatatiri nu numai ca imbunatatesc dispozitivul in sine, ci ridica si intregul ecosistem Samsung Galaxy, avansand in categoria PC-urilor si accelerand viziunea Samsung asupra inovatiei AI.

„Samsung se angajeaza sa ofere oamenilor puterea de a experimenta noi posibilitati care le imbunatatesc viata de zi cu zi. Aceasta noua paradigma poate fi atinsa prin ecosistemul nostru expansiv Galaxy si prin colaborarea deschisa cu alti lideri din industrie”,a declarat TM Roh , presedinte si sef al Mobile eXperience Business la Samsung Electronics.„ Seria Galaxy Book4 joaca un rol cheie in aducerea celor mai bune conectivitate din clasa in ecosistemul nostru, care va extinde modul in care oamenii interactioneaza cu computerul, telefonul , tableta si alte dispozitive pentru experiente cu adevarat inteligente si conectate.”

Productivitate inteligenta sporita de performanta sigura

Seria Galaxy Book4 este echipata cu un procesor inteligent pentru performante puternice care maximizeaza productivitatea. Modelele Galaxy Book4 Ultra si Pro vin cu un nou procesor Intel ® Core ™ Ultra  care combina o unitate centrala de procesare (CPU) mai rapida, o unitate de procesare grafica (GPU) de performanta mai mare si o unitate de procesare neuronala (NPU) nou adaugata intr-o singura unitate. pachet. Impreuna cu programul Intel AI PC Acceleration, primul din industrie, care include peste 100 de furnizori independenti de software (ISV), noul procesor permite noi capabilitati AI interesante si ajuta la cresterea productivitatii pentru seria Galaxy Book4. Pe modelul Ultra, GPU pentru laptop NVIDIA ® GeForce RTX ™ duce experienta utilizatorului la nivelul urmator. Creativitatea este supraalimentata cu instrumente de creare rapide, bazate pe inteligenta artificiala, sustinute de tehnologia NVIDIA Studio - de exemplu, puteti crea imagini cu text simplu in cateva secunde cu Stable Diffusion optimizat pentru RTX. Fie pentru jocuri sau design grafic , utilizatorii Galaxy Book4 Ultra pot fi cufundati pe deplin si pot vedea fiecare detaliu cu tehnologia NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) care mareste cadrele pe secunda (FPS) pentru o experienta mai fluida, mai captivanta si creeaza imagini de calitate superioara pentru peste 500 de jocuri si aplicatii populare cu ray-traced.

Seria Galaxy Book4 introduce, de asemenea, noi functii inteligente de conectivitate care va ajuta sa ramaneti la sarcina si sa ramaneti in contact folosind asistenta personalizata AI de la Copilot, atunci cand va conectati cu smartphone-ul. In plus, obtineti instrumente de comunicare mai inteligente — accesati contactele si trimiteti mesaje fara efort de pe computer cu o comanda simpla de chat. Microsoft Copilot va permite sa gasiti, sa cititi sau sa rezumati mesaje text de pe telefonul dvs. Samsung Galaxy si chiar sa creati si sa trimiteti automat mesaje in numele dvs. direct de pe computer.

Caracteristicile inteligente de productivitate ale seriei Galaxy Book4 sunt sustinute in totalitate de performante hardware imbunatatite. Galaxy Book4 Ultra disipeaza caldura mai eficient si reduce zgomotul ventilatorului cu un nou sistem optim de racire , care include o camera de vapori cu 11% mai lata si un ventilator dublu cu un design inegal de distanta intre lame.  Puteti utiliza dispozitivul pentru o perioada mai lunga de timp cu o singura incarcare datorita eficientei energetice crescute.  Utilizatorii Galaxy Book4 Ultra pot, de asemenea, sa incarce rapid o durata suplimentara de 55% a bateriei in doar 30 de minute folosind un adaptor de 140 W , care este de 1,4 ori mai puternic decat predecesorul sau. Confidentialitatea si securitatea datelor au devenit din ce in ce mai esentiale pe masura ce dispozitivele au devenit, de asemenea, mai inteligente si mai conectate. De aceea, Samsung se bazeaza pe mostenirea de securitate pe care a stabilit-o prin mai multe dispozitive Samsung Galaxy cu Samsung Knox, imbunatatind pentru prima data masurile de securitate la nivel de chipset pentru seria Galaxy Book. Toate modelele Ultra si Pro au un nou cip de securitate Samsung Knox , care securizeaza separat datele critice ale sistemului, oferind protectie suplimentara securitatii existente pe mai multe straturi de la Intel si Microsoft.

Afisaj uimitor si conectivitate de nivel urmator pentru a functiona oricand si oriunde

Ecranul imbunatatit de pe modelele Galaxy Book4 Ultra si Pro va ofera o vedere clara, astfel incat sa puteti ramane productiv in timp ce sunteti in deplasare, mai ales cand utilizati computerul in aer liber. Se mandreste cu o experienta de vizionare incredibila cu un afisaj Dynamic AMOLED 2X care ofera contrast clar si culori vii, fie in interior, fie in exterior. Vision Booster foloseste un algoritm inteligent pentru exterior pentru a imbunatati automat vizibilitatea si reproducerea culorilor in conditii de luminozitate, in timp ce o tehnologie anti-reflexie reduce reflexiile care distrag atentia. Modelele Ultra si Pro ofera acum si ecrane tactile care ofera nu numai o experienta de vizualizare clara, ci si o interfata de utilizator optimizata si familiara, bazata pe atingere, la fel ca experienta de pe smartphone sau tableta .

Desi imaginile bune sunt esentiale, a avea un sunet avansat este la fel de important pentru o experienta completa pe computer. Difuzoarele AKG Quad cu Dolby Atmos ® ofera octave inalte si bas bogat pentru un sunet clar si clar pe modelele Ultra si Pro. Microfoanele duble de calitate studio cu anulare bidirectionala a zgomotului AI capteaza vocea in mod clar in timpul apelurilor video, chiar si in medii zgomotoase in aer liber. Cand este asociat cu Galaxy Buds2 Pro , LE Audio – un standard audio Bluetooth avansat – permite sunete realiste cu latenta redusa pentru a face experiente precum jocurile mai captivante. Auto Switch va permite sa va conectati fara probleme Buds-ul la mai multe dispozitive — de la smartphone, tableta si ceas la televizor si acum la computer — astfel incat sa va puteti bucura de ascultarea dispozitivelor fara introducere manuala. Un touchpad mare si o gama larga de porturi - inclusiv un nou port HDMI 2.1 pe modelele Pro si Ultra - sunt, de asemenea, concepute pentru a imbunatati gradul de utilizare al seriei Galaxy Book4. Toate aceste caracteristici sunt ambalate intr- un design subtire si usor, care deschide posibilitati puternice din mers.

Impreuna cu smartphone-urile si tabletele Galaxy, utilizatorii seriei Galaxy Book4 pot beneficia de o productivitate si creativitate sporite si mai mult. Conceput pentru a ajuta pe toata lumea sa devina un creator, Samsung Studio, un nou instrument de creare video disponibil pe dispozitivele Samsung Galaxy, va permite sa continuati editarea videoclipurilor realizate pe telefon sau tableta mai detaliat pe computer. Photo Remaster , disponibil acum pe Samsung Gallery pentru PC, va permite sa corectati rapid fotografiile si sa stergeti automat umbrele si reflexiile nedorite cu optimizarea AI activata pentru o imagine perfecta.  Second Screen inseamna ca puteti folosi tableta Galaxy ca monitor pentru Galaxy Book4 si va puteti creste productivitatea cu o varietate de moduri, cum ar fi Duplicare, Extensie si acum Rotire.

Pregatirea afacerilor pentru viitor

Seria Galaxy Book4 este un cal de munca al productivitatii, complet cu performanta si caracteristicile de care companiile de orice dimensiune au nevoie pentru a-si alimenta operatiunile de astazi si de maine. La fel de important, ofera intreprinderilor mici si mijlocii o cale de a incepe integrarea functionalitatii AI in organizatiile lor, ajutandu-le sa faca urmatorii pasi in foile lor de parcurs tehnologice. Aceasta include o oportunitate de a explora noi modalitati de a imbunatati fluxurile de lucru si comunicatiile prin asistentul personalizat AI Copilot 3 , inclusiv efectuarea de apeluri, trimiterea de mesaje text si continuarea sarcinilor intre computer si telefon cu cautare integrata in computer. Aceste capabilitati avansate de inteligenta artificiala ofera utilizatorilor functii inteligente care imbunatatesc productivitatea si permit multitasking intuitiv.

Procesorul de inalta performanta, GPU imbunatatit, noul NPU pentru AI si cipul de securitate Samsung Knox discret pe modelele Ultra si Pro permit, de asemenea, companiilor sa puna o baza tehnologica, pregatind compania sa-si extinda si sa-si dezvolte capabilitatile AI in timp.

Disponibilitate si oferte

Seria Galaxy Book4 este disponibila incepand cu 26 februarie 2024, in SUA pe Samsung.com si la Best Buy. Galaxy Book4 Pro va fi disponibil la Costco si Amazon.com. In plus, seria Galaxy Book4 poate fi comandata de la distribuitorii B2B din SUA, inclusiv D&H, Ingram Micro, MaLabs si TDsynnex.

sursa originala articol si foto: samsung.com/us

Sondaj

Ce jocuri vor avea cel mai mare succes anul acesta?