Gadgeturile, o piata imprevizibila: Lectia bratarilor de fitness
6/6056
calendar_month 28 Aug 2014, 10:30

Sunt deja cativa ani de cand bratarile cu rol de monitorizare a distantei, efortului si ritmului cardio si-au facut loc in viata noastra. In ciuda asteptarilor producatorilor si a vanzarilor de 238 milioane de dolari in 2013, dispozitivele nu reusesc sa isi "umfle" muschii prin prisma vanzarilor masive, evolutia lor fiind una imprevizibila. Iar pe viitor, piata destinata gadgeturilor de fitness se poate contracta serios.
Moda gadgeturilor de fitness a prins bine la public doar cateva luni, maximum un an, de la lansarea produselor de monitorizare de catre Fitbit, Nike sau Jawbone. Insa prima senzatie data de purtarea unei bratari-monitor se uita destul de repede, dupa cum a dovedit-o publicul american.

Dedicate in special practicantilor de fitness, dispozitivele au inaintat orbeste intr-o piata destul de atipica. Aceasta, pentru ca peste jumatate dintre americani merg la sala in mod neregulat, iar cei care o fac nu au cazut atat de mult sub vraja gadgeturilor care le numara pasii facuti in alergare, caloriile arse sau orele dormite.
In mod surprinzator, o treime dintre cumparatorii de gadgeturi de fitness isi abandoneaza dispozitivele dupa mai putin de sase luni de la achizitionarea lor, se arata intr-un studiu al firmei de consultanta Endeavour Partners. Alte surse din interiorul industriei producatoare, citate de The Economist, sustin ca numarul dispozitivelor uitate in sertare este mult mai mare.
Cititi mai multe despre "Gadgeturile, o piata imprevizibila: Lectia bratarilor de fitness" pe Business 24



Sondaj

Ce cadou ti-ar placea sa primesti?