Serviciile AI Aqurate, integrari cu Mailchimp, NewsMAN si Klaviyo, pentru o mai eficienta conversie in eCommerce
3/34924
calendar_month 30 Mai 2023, 11:35
Foto: Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate

• Aqurate estimeaza ca peste 50% dintre clienti vor utiliza noile optiuni de integrare
    • Serviciul de e-mail marketing Mailchimp are 13 milioane de utilizatori, la nivel global, si 800.000 de abonati platitori
    • NewsMAN se integreaza automat si cu Magento, MerchantPRO, Gomag, Teamshare, OpanCART, PrestaShop sau Wordpress
    • Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 30%, prin recomandarile de produs generate cu AI

Aqurate, platforma SaaS bazata pe Inteligenta Artificiala care creste conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor, este de acum integrata in serviciul global de e-mail marketing Mailchimp, una dintre cele mai eficiente platforme de comunicare din lume, alaturi de NewsMAN, solutie romaneasca de e-mail marketing cu o adoptie accelerata in randul magazinelor online. Noile integrari prezinta solutii eficiente de optimizare a ratei de conversie, pentru afacerile din eCommerce, iar acestora li se va adauga, pe parcursul lunii iunie, si platforma Klaviyo.

„Aducem, de acum, solutiile noastre de optimizare a conversiilor prin Inteligenta Artificiala mai aproape de magazinele online, direct printr-unul dintre cele mai eficiente canale de e-mail marketing, cu o amprenta globala – Mailchimp, alaturi de NewsMAN, un proiect ambitios romanesc, care deja confirma, prin adoptia accelerata din ultimii ani. Primul rezultat pe care il asteptam, pentru utilizatori, este o eficienta mult mai mare a comunicarii prin e-mail, prin recomandarile de achizitie personalizate de produse in functie de istoricul fiecarui client”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate

Tipurile de recomandari axate pe Inteligenta Artificiala ce pot fi incluse prin intermediul Aqurate in serviciile Mailchimp si NewsMAN includ:
    • Recomandari de produse personalizate, in functie de istoricul de cumparare al utilizatorului;
    • Sugestie de achizitie la o perioada determinata dupa finalizarea unei comenzi;
    • Recomandari automate incluse in newsletter-ele obisnuite

In prezent, primii clienti din Romania care deja testeaza noua functionalitate includ magazinele online NeaKaisa, Librex si BabyNeeds.
„Ne asteptam ca peste jumatate dintre clientii nostri sa foloseasca integrarea serviciilor Aqurate in e-mail – vorbim despre cel mai accesibil canal de vanzare, din punct de vedere al costului, si ajuta la fidelizare, intr-o lume in care achizitia de noi clienti este tot mai scumpa. Vom adauga si alte noi platforme de newsletter in viitor”, adauga Marincas.

NewsMAN sincronizeaza automat abonatii, obtine date relevante despre activitatea lor in newsletter si configureaza fluxuri avansate de email, prin integrari precum Magento, MerchantPRO, Gomag, Teamshare, OpanCART, PrestaShop sau Wordpress.

NewsMAN este si printre cei mai eficienti furnizori de SMS-uri din UE si permite adresabilitatea catre clienti prin campanii de SMS, in toate retelele de telecomunicatii, cu aceleasi functionalitati ca ale serviciului de direct mailing.

Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 30%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.














Sondaj

Care credeti ca este cel mai asteptat film din 2024?