SEM Days 2014, cel mai mare eveniment de profil din regiune, are loc in 24 si 25 septembrie
6/6124
calendar_month 11 Sep 2014, 15:00
Daca sunteti manager de marketing sau manager de brand, sau coordonati business-uri online, atunci cunoasteti deja cel putin cateva detalii legate de Search Engine Marketing (SEM), implicit importanta din ce in ce mai mare a acestui tool care poate eficientiza utilizarea bugetelor de care dispuneti. Astazi va propunem doua lucruri: o scurta incursiune bazata pe cifre in lumea din ce in ce mai complexa a Search Engine Marketing si o invitatie la cel mai important eveniment din regiune, centrat pe SEM, SEM Days 2014, organizat de SEO monitor si 2Parale.

Conform unui studiu Google, disponibil pe consumerbarometer2013.com, anul trecut, 63% dintre romanii care au achizitionat produse sau servicii au folosit Google pentru a cauta informatii. Mai important, insa, este ca procentul indica o crestere a tendintei fata de 2012. Am folosit aceste cifre pentru a evidentia clar importanta gestionarii eficiente a tehnicilor SEO si PPC pentru targetarea publicului relevant si obtinerea pe parte de marketing a unor rezultate palpabile. Iar aici intervine SEM si apar atuurile incontestabile ale acestei componente de marketing. Tocmai de aceea nu trebuie sa ratati un eveniment precum SEM Days 2014, cel mai important din Europa de Sud-Est si care a ajuns la a treia editie. In cadrul evenimentului veti avea ocazia sa aflati informatii de actualitate din domenii precum SEO, PPC, YouTube Marketing, managementul reputatiei in Google.
La editia din acest an, care se desfasoara in 24 si 25 septembrie, la Willbrook Platinum Center, Bucuresti, se estimeaza prezenta a 500 de participanti, aproape dublu fata de editiile precedente. In cadrul prezentarilor si workshop-urilor programate pentru cele doua zile, veti avea oportunitatea sa aflati, direct de la unii dintre cei mai importanti specialisti in Search Engine Marketing din lume, care sunt cele mai noi si mai eficiente solutii din domeniu, exemplificate prin studii de caz relevante.
Site-ul nostru recomanda profesionistilor din online marketing participarea la SEM Days 2014. In acelasi timp, va anuntam ca cititorii care sunt abonati la newsletterul HIT.ro beneficiaza de o reducere de 20% din pretul biletului de 179 de euro la SEM Days 2014.