Optimizarea unui landing page (Infografic)
6/6732
calendar_month 10 Apr 2015, 15:11
Fiecare marketer isi doreste ca un landing page sa converteasca cat mai multi vizitatori in lead-uri. Asa cum am mai spus si intr-un articol mai vechi, un landing page iti ofera posibilitatea sa culegi cat mai multe informatii de la vizitatori prin intermediul unui formular. Pentru client, este o pagina unde "aterizeaza" dupa ce a dat click pe o reclama sau pe un link.

Scopul acestui landing page este sa pastrezi clientul acolo, sa nu-l trimiti in alte pagini pentru ca altfel risti sa il pierzi definitiv. Deci nu ii dai link-uri catre alte pagini web, nu il pui sa dea click pe alte butoane – scopul este sa-l determini, prin ceea ce ii prezinti in interiorul landing page-ului, sa-si lase datele de contact si informatiile care te intereseaza si apoi sa-l contactezi, pe mail sau telefonic, pentru a-l convinge sa cumpere produsul respectiv.
Iar pentru a fi sigur ca vei capta toata atentia potentialului client, acest landing page trebuie sa respecte cateva reguli simple.
Cititi in continuare si vedeti infograficul pe MailAgent.ro