Glovo lanseaza noi optiuni de publicitate pentru parteneri si integreaza toate serviciile sale intr-o divizie noua numita Glovo Ads
3/35054
calendar_month 06 Iul 2023, 10:30

Glovo, platforma multi-categorie care ofera acces la o varietate mare de produse, lanseaza noi optiuni si servicii de publicitate pentru parteneri si branduri, integrate prin Glovo Ads.  Astfel, avand la dispozitie instrumentele oferite de Glovo Ads, brandurile, restaurantele si magazinele partenere isi vor putea accelera dezvoltarea in aplicatie si spori vizibilitatea in randul utilizatorilor acesteia.

Prin Glovo Ads, compania isi propune sa dezvolte colaborari cu branduri si business-uri pentru a-i sustine in extinderea audientei, fidelizarea utilizatorilor si cresterea vanzarilor in cadrul aplicatiei. Mai exact, Glovo Ads ofera instrumente diverse in cadrul aplicatiei Glovo, precum: bannere in aplicatie, cautari sponsorizate, programmatic ads sau, printre altele, si crearea de sectiuni dedicate. In plus, informatiile sunt actualizate in timp real, permitand brandurilor sa ajunga la cei mai relevanti clienti si garantand randamentul investitiei.

In prima faza, la nivel global, peste 5.000 de business-uri partenere Glovo si mai mult de 350 de branduri din industrii diverse, de la FMCG la sectorul financiar, folosesc aceste instrumente pentru a derula campanii integrate de publicitate in aplicatie si a se conecta cu publicul lor tinta. Printre aceste branduri se numara si Aircash care a dezvoltat un parteneriat cu Glovo oferindu-i posibilitatea sa beneficieze de pozitionari sponsorizate in aplicatie. 

„In calitate de parteneri Glovo, Aircash apreciaza colaborarea remarcabila cu divizia ‘Glovo Ads’. Actiunile coordonate nu doar au sprijinit eforturile de publicitate, dar au adus cu sine si o valoare fara precedent clientilor nostri, permitandu-ne sa ne conectam cu publicul tinta in cel mai eficient mod. Vom continua colaborarea cu Glovo, revolutionand modul in care brandurile interactioneaza cu clientii lor si punand bazele unui viitor mai bun pentru publicitatea digitala.”, a declarat Lea Baričić, Director de PR, Aircash.

„Integrarea solutiilor de publicitate intr-o singura verticala reprezinta un nou pas in angajamentul nostru ferm de a deveni principalul partener digital pentru toate brandurile, restaurantele si magazinele care ne acorda increderea lor. Prin intermediul Glovo Ads, punem la dispozitie o gama variata de instrumente pentru a sprijini aceste afaceri sa se dezvolte si sa se apropie mai mult de clientii lor.", a declarat Rodrigo Alier, Director Global al Glovo Ads.



Sondaj

Care e cel mai frumos stadion din Romania din cele nou construite?