
• Pana in prezent, utilizatorii au generat automat, prin platforma, 4,38 milioane de facturi
• Produsele listate in alte limbi decat romana ajung la 9% din total
• easySales a lansat si aplicatia de smartphone, in cadrul eCommerce Talks 2023
Platforma SaaS de management automatizat si centralizare a activitatilor de eCommerce easySales a ajuns, la finalul lunii septembrie, la o valoare totala a comenzilor procesate de 648 milioane de Euro.
Din total, marketplace-urile au crescut la o pondere de 66%, fata de 60% in 2021 si 63% in 2022.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, pana in prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numarul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.
Daca in 2021 produsele listate in alte limbi reprezentau 3% din total, in 2022 acestea au crescut la 7% iar, in prezent, ponderea este de 9%.
Compania a lansat si easySales App, o extensie a platformei, conceputa pentru a imbunatati experienta comerciantilor online. Cu functii cheie precum gestionarea usoara a comenzilor, generarea rapida a etichetelor de expediere si facturarea instantanee, aplicatia de mobil simplifica semnificativ procesele operationale din eCommerce.
Mai multe informatii si tendinte despre piata de eCommerce din Romania au fost prezentate la cea de-a IV-a editie eCommerce Talks by easySales, in 27 septembrie.
Platforma SaaS de management automatizat si centralizare a activitatilor de eCommerce este deja prezenta, in afara tarii, in Bulgaria si Ungaria, iar anul acesta isi va continua extinderea pe alte piete externe.




