Anatomia unui homepage de site: 7 elemente pe care sa nu le ocolesti

calendar_month 03 Iul 2014, 09:00
Care este cea mai vizitata si folosita pagina dintr-un site? Puteti sa ghiciti, noi asteptam.
Ok, timpul a expirtat. Probabil ca ati ghicit, este homepage-ul – pagina principala. De ce este pagina principala cea mai populara pagina din intreg site-ul? Este o combinatie intre doua sau trei motive din cele de mai jos:
- Homepage-ul are cea mai veche adresa URL din site si, prin urmare, a avut timpul necesar de a aduna cele mai multe link-uri din inbound.
- Cele mai multe vizite directe incep din pagina principala.
- Pagina principala contine cele mai multe reclame din URL din numeroase canale de marketing.
Ca si rezultat, homepage-ul este una din cele mai vizitate si importante pagini dintr-un site. Din pacate, pagina principala din site este, in cel mai bun caz, o introducere greoaie si in cel mai rau caz, slaba in performante.
Ce face un homepage cu adevarat bun? Un homepage grozav este o pagina usor de folosit, usor de inteles si care ajuta vizitatorul sa gaseasca infirmatiile pe care le cauta. O pagina principala care te va da pe spate duce homepage-ul la un nivel superior prin convertirea vizitatorilor in fani sau in lead-uri.
Nu este niciodata prea tarziu sa revizuiesti pagina principala a site-ului pentru noi oportunitati. Sa aruncam o privire asupra celor mai bune homepage-uri si asupra celor mai comune elemente din acestea. Veti gasi la finalul articolului si un grafic cu aceste elemente evidentiate, pentru a intelege mai usor despre ce este vorba.
Cititi mai multe despre "Anatomia unui homepage de site: 7 elemente pe care sa nu le ocolesti" pe MailAgent.ro
Noutati




