Anatomia unui homepage de site: 7 elemente pe care sa nu le ocolesti
5/5901
calendar_month 03 Iul 2014, 09:00
Care este cea mai vizitata si folosita pagina dintr-un site? Puteti sa ghiciti, noi asteptam.
Ok, timpul a expirtat. Probabil ca ati ghicit, este homepage-ul – pagina principala. De ce este pagina principala cea mai populara pagina din intreg site-ul? Este o combinatie intre doua sau trei motive din cele de mai jos:


  1. Homepage-ul are cea mai veche adresa URL din site si, prin urmare, a avut timpul necesar de a aduna cele mai multe link-uri din inbound.

  2. Cele mai multe vizite directe incep din pagina principala.

  3. Pagina principala contine cele mai multe reclame din URL din numeroase canale de marketing.


Ca si rezultat, homepage-ul este una din cele mai vizitate si importante pagini dintr-un site. Din pacate, pagina principala din site este, in cel mai bun caz, o introducere greoaie si in cel mai rau caz, slaba in performante.

Ce face un homepage cu adevarat bun? Un homepage grozav este o pagina usor de folosit, usor de inteles si care ajuta vizitatorul sa gaseasca infirmatiile pe care le cauta. O pagina principala care te va da pe spate duce homepage-ul la un nivel superior prin convertirea vizitatorilor in fani sau in lead-uri.
Nu este niciodata prea tarziu sa revizuiesti pagina principala a site-ului pentru noi oportunitati. Sa aruncam o privire asupra celor mai bune homepage-uri si asupra celor mai comune elemente din acestea. Veti gasi la finalul articolului si un grafic cu aceste elemente evidentiate, pentru a intelege mai usor despre ce este vorba.
Cititi mai multe despre "Anatomia unui homepage de site: 7 elemente pe care sa nu le ocolesti" pe MailAgent.ro