3 Lucruri diferite la sezonul de sarbatori 2013
5/5347
calendar_month 11 Dec 2013, 14:00
In fiecare an, sezonul de iarna isi schimba caracteristicile de marketing in functie de evolutia clientilor. Deja putem observa tendinte diferite in ceea ce priveste sezonul de sarbatori 2013 cand vine vorba de email marketing pe retail.
Deja observabile sunt nevoia de demarare timpurie a campaniilor de sarbatori, promovare intensa in noiembrie si reducerea numarului de mesaje privitoare la Black Friday.

Campanii de sarbatori demarate timpuriu
Fata de alti ani, in 2013 retailerii s-au apucat de campanii complete pentru sarbatori chiar din septembrie si nu s-au mai limitat doar la comunicarea prin bannere si alte tipuri de mesaje secundare. Acest trend a continuat si in octombrie, nu neaparat cu un numar mai mare de mesaje, ci prin campanii mai bine scoase in evidenta.
Desi multi oameni se plang de faptul ca se incepe mult prea devreme comunicarea pe campaniile de iarna, un studiu National Retail Federation arata ca 40% dintre clienti incep cumparaturile pentru sarbatori inainte de Halloween, iar in general este vorba despre decoratiuni si accesorii pentru masa de Craciun.
Cititi mai mult despre "3 Lucruri diferite la sezonul de sarbatori 2013" pe MailAgent.ro

Sondaj

Care credeti ca este cel mai asteptat film din 2024?