Samsung este lider pe piata globala de televizoare pentru al 17-lea an consecutiv
8/8456
calendar_month 27 Feb 2023, 15:05

Datorita expertizei sale tehnice si inovatiilor pe care le lanseaza an de an, Samsung Electronics a fost recunoscut ca fiind lider prin excelenta la nivelul pietei globale pentru al 17-lea an consecutiv.
Potrivit firmei de cercetare de piata Omdia, Samsung ocupa primul loc pe piata globala de televizoare in 2022. Aceasta realizare se datoreaza angajamentului companiei de a oferi experiente de vizionare premium si design-ului gandit intocmai pentru nevoile utilizatorilor.
Pentru a-si pastra statutul de lider in industie, Samsung a prioritizat de-a lungul timpului portofoliul sau de produse premium, iar gama Neo QLED este cel mai bun exemplu de excelenta. In 2022, Samsung a vandut 9,65 milioane televizoare QLED si Neo QLED, 35 de milioane de unitati fiind numarul total de televizoare vandute de la lansarea gamei in 2017. Samsung a dominat, de asemenea, segmentul de piata al televizoarelor ultra-larg in 2022, raportand 36,1% si 42,9% cota de piata pentru televizoarele de peste 75 de inci si respectiv 80 de inci. Pentru piata de televizoare premium, definita de produsele care costa mai mult de 2.500 de dolari, Samsung pastreaza cea mai mare cota de piata dupa venituri, anume 48,6%.
„Faptul ca Samsung este lider in industrie de 17 ani se datoreaza loialitatii si increderii continue din partea consumatorilor nostri. Vom continua sa deschidem drumul catre experiente premium de utilizare a produselor noastre pentru fanii Samsung, care sa ofere mai mult decat o calitate a imaginii la cel mai inalt nivel.” declara Cheolgi Kim, Executive Vice President al diviziei Visual Display Business din cadrul Samsung Electronics.
Pastrarea primului loc in clasamentul Omdia timp de 17 ani consecutivi este o dovada a angajamentului companiei de a oferi cele mai inovatoare produse, cu design centrat pe consumator si experiente de utilizare imbunatatite. Lansarea televizorului Bordeaux in 2006 a marcat adoptarea generala a televizoarelor LCD cu design sofisticat si form factor mult mai usor. A fost, de asemenea, prima data cand Samsung a ocupat primul loc pe piata globala de televizoare. Compania a continuat sa aduca tehnologiile inovatoare mai aproape de consumatori prin lansarea primului sau televizor LED in 2009 si Smart TV in 2011, fiind si in acesti ani lider in industrie.
Samsung a continuat sa depaseasca limitele in ceea ce priveste calitatea imaginii si inovatiei prin lansarea de produse pe piata cu cele mai noi tehnologii. In 2017, Samsung a aratat ce inseamna un „display de generatie urmatoare” prin lansarea primului televizor QLED, care folosea tehnologia quantum dot pentru a obtine un volum de culoare de 100%, pentru prima data in industrie. In 2018, compania a lansat revolutionarul QLED 8K, urmat de Neo QLED, care avea la baza tehnologia Quantum Mini LED, si televizorul MICRO LED in 2021. Aceasta colectie de tehnologii inovatoare a redefinit standardul in ceea ce priveste calitatea imaginii TV si a continuat sa stabileasca noi repere in industrie.
In plus, Samsung a avut rolul de pioner in industrie si a lansat noi categorii de produse, asa cum este, de exemplu, gama de produse Lifestyle. Primul astfel de produs a fost The Serif, lansat in 2016. De-a lungul anilor compania a continuat sa inoveze in ceea ce priveste design-ul produselor sale, pentru a oferi cea mai buna experienta de vizionare, prin lansarea de produse inedite precum The Frame, The Sero, The Terrace, The Premiere si The Freestyle.
In 2023, angajamentul Samsung pentru inovatie continua cu dezvoltarea de tehnologii intuitive, gandite cu scopul de a satisface nevoile utilizatorilor. SmartThings permite integrarea si conectarea in siguranta a mai multor dispozitive intr-un singur loc, oferindu-le astfel utilizatorilor oportunitatea de a-si crea experiente personalizate, care sa se potriveasca atat cu preferintele, cat si cu nevoile lor individuale.





Sondaj

Care este prima versiune de Windows pe care ati folosit-o?