Samsung Electronics, recunoscuta pentru al doilea an consecutiv ca "Best Contact Center" in cadrul Romanian Contact Center Awards
3/34936
calendar_month 31 Mai 2023, 12:55
Samsung Electronics Romania a castigat trei premii in cadrul editiei de anul acesta a Romanian Contact Center Awards, singura competitie de profil dedicata specialistilor din domeniul customer care.

Romanian Contact Center Awards este prima competitie in Romania care pune in lumina reflectoarelor companiile ce exceleaza in domeniul customer care, precum si reprezentantii de contact center. Competitia este organizata de catre Contact Center Magazine si Marketing Insiders Group si se afla la cea de-a 14-a editie a sa anul acesta, fiind deschisa tuturor centerelor de contact din Romania, fie ca este vorba despre un departament intern sau unul externalizat. Samsung Electronics Romania a fost desemnata castigatoare la categoriile „Best Contact Center” (External) pentru al doilea an consecutive dupa pandemie, „Best Retention & Loyalty Dept (VOC)” si „Best Training Specialist”.

„Este o mare onoare pentru noi sa fim distinsi cu trei premii in cadrul Romanian Contact Center Awards 2023. Acesta recunoastere reprezinta rezultatul dedicarii si angajamentului nostru in a oferi servicii de customer care de cea mai inalta calitate. Din rolul de director al diviziei de customer service Samsung, sunt mandru de echipa noastra extraordinara, care depune eforturi remarcabile pentru a asigura satisfactia clientilor nostri. Aceste premii nu numai ca ne reconfirma pozitia de lider in domeniul relatiilor cu clientii, dar ne si motiveaza sa continuam sa le oferim o experienta excelenta acestora", declara Ionut Gherghe, Director al Diviziei de Customer Service Samsung.

Premiile au fost acordate in baza rezultatelor obtinute la o serie de evaluari efectuate de un juriu de specialitate in randul companiilor din industrii variante (banking, tech, pharma, turism etc.) inscrise in competitie.