Grupul de turism rtk se lanseaza in Romania
3/36624
calendar_month 08 Mai 2024, 15:00


► rtk romania se va concentra pe vanzarile B2B, ceea ce inseamna ca societatea nu va actiona ca un competitor pentru agentiile de turism

► Intr-o prima faza, rtk romania se concentreaza pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clientilor romani, prin intermediul agentiilor afiliate, cele mai bune produse posibile pentru orice destinatie

rtk romania, subsidiara locala a rtk international (cu o retea de peste 3.000 de agentii de turism afiliate in strainatate), anunta oficial deschiderea activitatii pe piata turistica din Romania. Cu o echipa care are o experienta vasta in industria turismului, rtk romania isi propune sa aduca servicii inovatoare si sa sprijine agentiile de turism locale in dezvoltarea parteneriatelor si distributiei independente a serviciilor turistice.
rtk romania a fost infiintata in aprilie 2024 si detine licenta de agentie de turism organizatoare. Asociatii sunt rtk international (80%) si Radu Colfescu (20%), un profesionist cu o experienta in turism de peste 25 de ani. rtk nu functioneaza ca un touroperator, ci ca o asociatie de turism care reprezinta interesele agentiilor de turism in relatia cu touroperatorii si cu furnizorii internationali. Modelul rtk se axeaza pe principii solide de parteneriat, bazate pe incredere, respect reciproc si egalitate.

NOUTATI SI INOVATII

Ce servicii turistice inovatoare va aduce rtk romania?

”Grupul rtk este deja activ in multe tari europene si sprijina distributia serviciilor turistice, avand un portofoliu extins de produse. Pe langa touroperatorii consacrati, grupul rtk are o retea densa de parteneriate cu hoteluri, companii aeriene, destinatii si furnizori de servicii turistice. In plus, rtk isi va folosi expertiza sa de zeci de ani de pe alte piete internationale pentru a consolida o retea de agentii de turism afiliate in Romania, in care fiecare agentie va ramane independenta. In acest sens, rtk romania va avea rol de organizatie neutra pentru agentiile de turism afiliate si le va oferi sprijin in domeniile: marketing, suport tehnic, training de produs si consolidarea unui portofoliu atractiv de furnizori de servicii pentru piata romaneasca”, declara Dl. Thomas Boesl - Director Strategy & International Business Development RT / Raiffeisen Touristik Group GmbH.

Cum se diferentiaza rtk de alte companii de turism? 

In calitate de organizatie neutra, rtk romania este la dispozitia tuturor agentiilor de turism afiliate din Romania, concentrandu-se pe vanzarile B2B, ceea ce inseamna ca societatea nu va actiona ca un competitor pentru agentiile de turism. O distributie a produselor pe segmentul B2C nu este planificata in viitorul apropiat. Prin sustinerea intereselor comune ale agentiilor de turism afiliate, rtk pune accent pe distributia independenta a serviciilor turistice. 

”Consider ca fiecare agentie afiliata la rtk romania se va putea dezvolta independent, beneficiind de tot suportul si de experienta noastra in relatia cu furnizorii internationali din portofoliu. rtk va fi un jucator important pe segmentul de outgoing, punand la dispozitia agentiilor afiliate din Romania o gama larga de servicii turistice la preturi competitive. Alte obiective pentru viitor ar putea include infiintarea unui model de distributie tip “franciza” sau activitati proprii de touroperare”, subliniaza Dl. Radu Colfescu - Managing Partner rtk romania.



PARTENERIATE SI RELATII DE BUSINESS

Cum va colabora rtk romania cu agentiile de turism?

In vederea gestionarii eficiente si profesionale a relatiei cu agentiile afiliate, rtk romania va infiinta un departament de suport specializat si va oferi training si asistenta la cel mai inalt nivel posibil. In plus, departamentul de marketing va oferi suport partenerilor in vederea promovarii produselor din portofoliu si a consolidarii cifrei de afaceri. 

Ce beneficii vor avea agentiile afiliate?

Partenerii rtk romania vor beneficia de know-how-ul rtk international, dobandit prin prezenta de mai multi ani pe diverse piete europene. Informatiile si conditiile de la diversi furnizori de servicii nu trebuie sa fie obtinute sau negociate separat de fiecare agentie in parte, ci vor fi intermediate de rtk si puse la dispozitia agentiilor afiliate. 

VIZIUNE SI OBIECTIVE

Cum va contribui rtk romania la dezvoltarea turismului in tara noastra?

Intr-o prima faza, rtk romania se concentreaza pe segmentul de outgoing, pentru a putea oferi clientilor romani, prin intermediul agentiilor afiliate, cele mai bune produse posibile, pentru orice destinatie, cu un excelent raport calitate-pret. Datorita unui portofoliu extins de furnizori internationali, gama de servicii turistice pe piata romaneasca va fi imbunatatita constant. 

Intr-o etapa ulterioara, este posibila si promovarea turismului de incoming in Romania, prin intermediul retelei de peste 3.000 de agentii de turism afiliate rtk in strainatate.