TP Vision si FC Barcelona semneaza un parteneriat pe mai multi ani
3/34913
calendar_month 25 Mai 2023, 17:35

Brandul Ambilight TV va fi afisat pe maneca tricoului faimoasei echipe de fotbal.

TP Vision, compania care proiecteaza, produce si comercializeaza produsele Philips TV, Philips Sound si AOC Audio, anunta un nou parteneriat cu legendara echipa de fotbal FC Barcelona, in calitate de partener principal pentru dispozitivele TV, Display si Audio. Parteneriatul va promova gama TP Vision de televizoare si produse audio de top la nivel mondial si va evidentia tehnologia originala Ambilight TV a companiei si capacitatea sa unica de a transforma televizorul obisnuit intr-o experienta de vizionare captivanta.

Fiind unul dintre cei trei parteneri principali ai clubului, Ambilight TV va aparea pe maneca tricoului de fotbal al echipei masculine incepand cu data de 28 mai, pentru a coincide cu ultimele meciuri ale sezonului 2022/23. Ambilight TV va fi afisat in mod proeminent in interiorul stadionului. Jucatorii cheie din echipele de fotbal masculine si feminine vor fi invitati sa experimenteze direct gama de produse, in special Philips Ambilight TV, pentru a deveni ambasadori ai brandului. In calitate de partener principal al clubului, TP Vision va juca un rol important in calitate de furnizor de televizoare si ecrane pentru infrastructura audiovizuala a noului Spotify Camp Nou, care in prezent este pe cale sa devina cel mai mare si mai inovator complex sportiv din Europa. Acordul ofera pentru TP Vision drepturi de asociere cu primele echipe de fotbal masculin si feminin, precum si cu celelalte echipe sportive profesioniste ale clubului. 

Colaborarea dintre TP Vision si FC Barcelona face parte din strategia ambelor organizatii de a cauta in mod proactiv parteneri care impartasesc aceleasi valori si filozofii si care se pot combina pentru a spori reputatia clubului si a companiei de a fi cele mai bune in domeniile lor.

TP Vision si FC Barcelona impartasesc o viziune comuna de a duce evenimentele sportive dincolo de obisnuit, creand un spectacol exceptional pentru fani, oriunde s-ar afla acestia. FC Barcelona pretinde cu mandrie ca este "Mai mult decat un club", in timp ce TP Vision ofera utilizatorului Ambilight TV “mai mult decat un televizor". preprocess

Televizoarele Philips Ambilight sunt dotate cu benzi de LED-uri colorate integrate de-a lungul marginilor din spate ale televizorului, care proiecteaza pe peretele din spate o aura de lumina in continua schimbare si care se potriveste cu exactitate cu imaginea de pe ecran. Ambilight da impresia unei imagini TV mai mari si mai bune, care se extinde dincolo de limitele fizice ale televizorului. preprocess

Beneficiul unei aure de iluminare a fost stabilit de mult timp in lumea filmului, dar cercetarile efectuate de TP Vision au aratat ca experienta suplimentara a Ambilight se poate extinde si la sport, avand un succes deosebit in cazul fotbalului.

Ambilight s-a dovedit deja a fi un succes urias, avand unul dintre cele mai mari grade de satisfactie din industria produselor electronice de consum si un motiv stabilit pentru achizitionarea repetata de televizoare in randul clientilor existenti.

FC Barcelona, campioana a sezonului 2022-2023 din La Liga, este unul dintre cele mai iubite cluburi de fotbal din lume, cu o comunitate cu adevarat globala de fani extrem de entuziasti si o experienta unica in ziua meciului - dar numai cativa fani foarte norocosi au ocazia sa vada echipa live la Spotify Camp Nou.

Parteneriatul va introduce Ambilight TV pentru multe dintre audientele FC Barcelona si le va permite tuturor fanilor sportului sa recreeze experienta unica si spectacolul unui meci in direct in Spotify Nou Camp pe televizorul Philips de acasa. 



"Suntem incantati sa putem colabora cu o adevarata emblema sportiva globala precum FC Barcelona. Acest nou parteneriat se potriveste in mod natural, deoarece ambele noastre organizatii cauta sa isi extinda oferta mult dincolo de obisnuit, fiecare dintre ele oferindu-le fanilor nostri o experienta unica, atat live cat si acasa. Milioane de consumatori se bucura deja de televizoarele noastre unice Ambilight in casele lor si, ca parte a strategiei noastre, acest parteneriat pe termen lung cu FC Barcelona va ridica experienta fantastica a televizorului Ambilight la nivelul pe care il merita cu adevarat.'', adauga Kostas Vouzas, CEO, TP Vision (Philips TV & Sound Europe & Americas). 

Comentand in numele FC Barcelona, Juli Guiu, vicepresedinte de marketing, a declarat: "Suntem foarte mandri sa uram bun venit TP Vision ca nou partener principal al FC Barcelona. Barça s-a remarcat intotdeauna prin cautarea excelentei, atat pe terenul de joc, cat si in afara lui, iar aceasta intelegere este un alt exemplu de succes in acest sens, deoarece ne asociem cu un lider mondial in domeniul electronicii si tehnologiei audiovizuale. Un pas urias in strategia comerciala a FC Barcelona in asociere cu o multinationala care, datorita inovatiei sale Ambilight TV, a transformat experienta meciului intr-o calatorie captivanta si extrem de satisfacatoare pentru milioane de fani care urmaresc fotbalul de acasa”, precizeaza Juli Guiu, vicepresedinte de marketing FC Barcelona.