Sony va fi sponsor la evenimentele World Athletics Series din 2024 pana in 2026
3/35961
calendar_month 23 Ian 2024, 09:30


Acordul va fi pe o perioada de trei ani, inclusiv Campionatul Mondial de Atletism Tokyo 2025 si va folosi tehnologia pentru a crea experiente sportive pline de emotie

Sony Corporation ("Sony") a ajuns la un acord cu World Athletics pentru sponsorizarea evenimentelor World Athletics Series din 2024 pana in 2026. Pe baza acestei sponsorizari, Sony va sprijini toate evenimentele World Athletics Series din lume, inclusiv Campionatele de atletism in sala Glasgow 24, care vor incepe la 1 martie a acestui an. Aceasta sponsorizare va include si Campionatele Mondiale de Atletism Tokyo din septembrie 2025.

World Athletics organismul care guverneaza atletismul international. Fondat in 1912, World Athletics a promovat dezvoltarea atletismului in intreaga lume prin parteneriate de impact cu parteneri comerciali si radiodifuzori, pozitia evenimentelor globale de atletism si sprijinirea sportivilor la toate nivelurile sportive din peste 200 de tari si regiuni. Sony isi propune sa colaboreze cu creatorii si sa valorifice puterea tehnologiei pentru a genera experiente pline de emotie pentru fanii sportului de pe tot globul. Ambele parti au ajuns la acest acord bazat pe o intelegere reciproca a filozofiei celeilalte.

Sony va contribui in continuare la impartasirea cu lumea momentele uimitoare realizate de sportivi, surprinse de creatori de continut, cum ar fi fotografi, prin tehnologii de ultima ora, cum ar fi camera fara oglinda Alpha™, lentile interschimbabile versatile, inclusiv G Master™, camere de sistem si difuzare. solutii. In plus, Hawk-Eye Innovations, filiala detinuta in totalitate de Sony, va contribui la gestionarea concurentei loiale prin serviciile sale de oficiere.

„Suntem incantati ca am ajuns la un acord cu World Athletics pentru a le sponsoriza evenimentele World Athletics Series, care sunt cunoscute drept cele mai importante competitii din lume in atletism”, a declarat Hiroki Totoki, Presedinte, COO si CFO, Sony Group Corporation. „Pe baza scopului nostru de a „umple lumea de emotii, prin puterea creativitatii si a tehnologiei”, Sony va contribui la dezvoltarea sportului, valorificand tehnologia pentru a spori emotia generata de sport si pentru a le oferi fanilor sportului din intreaga lume. ”