Samsung le da sansa tinerilor pasionati de skateboarding si breakdance sa fie vazuti prin campania "Open Always Wins"
3/36830
calendar_month 30 Mai 2024, 17:30


Pasionatii de skateboarding si breakdance sunt invitati sa-si arate talentul si sa se inscrie pentru sansa de a castiga experiente la Jocurile Olimpice de la Paris. Samsung continua sa fie alaturi de Generatia Z, aducand subiecte si pasiuni importante in centrul atentiei prin campania "Open Always Wins”

Samsung Romania marcheaza un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, in parteneriat cu Jocurile Olimpice si Paralimpice. Aceasta campanie subliniaza necesitatea de a acorda mai multa atentie si recunoastere sporturilor de skateboard si breakdance, care nu sunt atat de cunoscute in Romania.

Samsung, in calitate de sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de la Paris din 2024 se angajeaza sa ofere un suport real si sa promoveze aceste sporturi emergente, oferind tinerilor pasionati o platforma pentru a-si evidentia abilitatile.

Viziunea „Open Always Wins” este esenta acestei campanii. Samsung promoveaza ideea ca deschiderea aduce noi perspective si posibilitati infinite. Aceasta viziune este ilustrata prin povestile ambasadorilor locali: Aura Vidraru si Emanuel Neagu, ambii dansatori si coregrafi, precum si Mihnea Groseanu si Rhiana Grigore, ambii skateboarderi. 

Prin parteneriatul cu Jocurile Olimpice si Paralimpice si colaborarea cu federatiile globale de skateboarding, breakdancing si surfing, Samsung isi demonstreaza angajamentul fata de sport si valorile sale fundamentale de deschidere catre diversitate si incluziune. Aceste parteneriate subliniaza rolul esential pe care aceste sporturi il joaca in dezvoltarea tinerilor si a societatii in ansamblu.

Campania locala a Samsung este conceputa pentru a aduce in lumina unei audiente largi aceste sporturi si comunitatile create in jurul lor. Samsung isi asuma rolul de a-i face vazuti pe tinerii pasionati de skateboard si breakdance, chiar daca aceste sporturi nu beneficiaza in prezent de suficienta vizibilitate. Ele joaca un rol esential in dezvoltarea tinerilor si a societatii in ansamblu, oferindu-le sansa sa-si exprime creativitatea, sa-si dezvolte abilitatile fizice si sa faca parte din comunitatile practicantilor acestor sporturi. Prin aceasta campanie, Samsung isi propune sa inspire tinerii sa-si urmeze pasiunile si sa-si cultive talentele, evidentiind potentialul extraordinar al acestora. 

Campania implica o serie de pasi simpli. In primul rand, oamenii pasionati de skateboarding si breakdance sunt invitati sa isi filmeze cele mai tari miscari intr-un clip care sa aiba intre 15 secunde si un 1 minut si sa il incarce pe site-ul campaniei (https://www.samsung.com/ro/campanie-olimpiada/). Apoi, acestia sunt incurajati sa impartaseasca videoclipul pe toate platformele lor si sa invite prietenii sa dea si ei share pentru a aduna voturi. La finalul campaniei, videoclipurile cu cele mai multe voturi intra in finala si pot fi alese castigatoare pentru una dintre cele 4 experiente duble la Jocurile Olimpice de la Paris 2024. 

In plus, incepand cu jumatatea lunii iunie, Samsung va sprijini comunitatea de skateri, facilitand practicarea acestui sport in unul dintre cele mai cunoscute skatepark-uri din Bucuresti, din Parcul Herastrau. Samsung ii invita pe cei care practica aceste sporturi la o activare offline, in cadrul caruia un artist cunoscut va surprinde cele mai tari trick-uri.

Campania si mesajul de brand din spatele campaniei este sustinuta si de membri ai Team Galaxy, echipa de ambasadori de brand Samsung, practicanti si totodata sustinatori ai acestor sporturi: Deliric, INNA, Dracea si Graure. 



„Samsung sustine cu tarie ideea ca tehnologia are puterea de a transforma o pasiune sau un hobby intr-un job, o profesie sau o cariera. In contextul in care in Romania tinerii care practica skateboarding si breakdance nu au parte de vizibilitate, Samsung isi asuma misiunea de a-i aduce in prim-plan si de a le oferi o platforma, un spatiu atat fizic, cat si digital, in care sa arate ceea ce stiu sa faca si sa influenteze pozitiv comunitatile lor”, declara Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics Romania & Bulgaria.

Gasiti toate informatiile despre campanie aici: https://www.samsung.com/ro/campanie-olimpiada/.