hit.ro  »  Altceva  »  Marketing Online  »  Venituri recurente lunare de trei ori mai mari si de cinci ori mai multi clienti in 2023 pentru o cunoscuta platforma SaaS

Venituri recurente lunare de trei ori mai mari si de cinci ori mai multi clienti in 2023 pentru o cunoscuta platforma SaaS

calendar_month 05 Feb 2024, 10:55


●    Printre magazinele online care au ales solutia AI Aqurate se numara si Doraly, evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome

●    Aqurate a depasit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul sau, in 2023

Aqurate, platforma SaaS care creste conversiile din eCommerce prin personalizare bazata pe Inteligenta Artificiala (AI), a incheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari si cu de cinci ori mai multi clienti in randul magazinelor online relevante din Romania. 

Reprezentantii Aqurate mizeaza pe o crestere constanta a veniturilor recurente lunare, respectiv triplare, si in 2024, an in care proiectul va fi extins si la nivel international.

„Am incheiat un an de crestere si mizam pe o evolutie constant pozitiva si in 2024.

Am observat un tot mai mare focus pe Inteligenta Artificiala si automatizari in randul magazinelor online din Romania, dar si o crestere generalizata, la nivelul pietei, a costurilor de achizitie si a presiunii pe marjele de profit. Iar aici, serviciile noastre isi demonstreaza concret eficienta.

Incheiem un an in care am reusit integrari cu Teamshare, Klaviyo, MerchantPro si ActiveCampaign, am eficientizat componenta de masurare si am dezvoltat propria tehnologie de tracking si continuam la fel de ambitios si in 2024”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.

Printre magazinele online care au ales solutia AI  Aqurate se numara si Doraly, evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse.

Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele.

Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.

La finalul anului 2024, Aqurate a depasit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul sau AI de recomandari de produse.

Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor.

Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.





 

Sondaj

Care credeti ca este cel mai asteptat film din 2024?