Studiu: jumatate dintre romani au facut 1-3 achizitii online in ultima luna, iar 40% au achitat 301-1.000 lei per comanda
3/37564
calendar_month 16 Sep 2024, 11:25

easySales va prezenta un raport complet al pietei de comert electronic in 18 septembrie, la a cincea editie a eCommerce Talks by easySales

Jumatate dintre romani au realizat cel putin una, dar nu mai mult de trei comenzi online in ultimele 30 de zile, potrivit unui studiu realizat pe un eșantion relevant national de catre easySales.

In timp ce 29,21% dintre respondenti au plasat intre 4 și 10 comenzi, doar un procent mic, de 1,15% dintre romani, nu a comandat niciodata online.

Valoarea totala a comenzilor segmenteaza publicul in doua categorii mari: 40,93% dintre respondenti cheltuie intre 301 și 1.000 de lei, iar 35,15% intre 100 și 300 de lei. Doar 2,27% au raportat cheltuieli mai mari de 5.000 de lei, in ultimele 30 de zile, la data efectuarii sondajului.

easySales va prezenta un raport complet al pietei de comert electronic in 18 septembrie, la a cincea editie a eCommerce Talks by easySales. Cea de-a cincea editie a evenimentului reunește echipe executive ale unor jucatorii importanti din eCommerce din Romania, Ungaria și Bulgaria, care vor prezenta cele mai bune practici pentru strategii de succes in eCommerce.  

eCommerce Talks by easySales este sustinut de partenerii: eMag Marketplace, the Marketer, Kaufland Global Marketplace, Innoship, Aqurate, Infinity.ro, MerchantPro, Prim.io, Planograma, LaJumate, Fan Courier, Skroutz, OLX, Simplify by KLG, DPD, DHL, tbi bank, Compari!, AltExpress, Daktela, Call2all, Consulting Hungary, Doctor SEO, Pactic, Altex, Decathlon, Packeta, Colete Online, Pluriva, Alcalia, Nestea, Julius Meinl, Born Winner, Beciul Domnesc, Cubano, Lazy Duck, Japanos, Rountrip, Pepsi, Lay’s, Scenta, Quasar.

Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile aici: https://easy-sales.com/ecommerce-talks

easySales este o platforma B2B și un start-up in creștere rapida, lansat in aprilie 2019. Platforma  a devenit populara prin serviciile cloud care conecteaza jucatorii din comertul electronic cu toate sistemele externe, in doar cateva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizata a comenzilor din multiple canale, ​​listarea rapida a produselor pe multiple canale de vanzare, sincronizarea stocurilor in timp real, analiza dinamica a preturilor și a vanzarilor, traducere automata.

Printre inovatiile care stau la baza evolutiei easySales se numara și solutii avansate de automatizare, concepute sa eficientizeze gestionarea operatiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor sa imprime automat documentele comenzilor, direct din interfata easySales. Utilizatorii pot integra acest pas in propriile procese de automatizare personalizate, simplificand procesul de gestiune a comenzilor și minimizand riscul de eroare umana.

Solutia easySales a fost desemnata finalista a concursului Uipath Automation Award in luna Octombrie 2021 și, in mai 2022, a devenit finalista in programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltarii accelerate și extinderii start-up-urilor cu potential din Europa, ce pot sa consolideze ecosistemul de eCommerce cu solutii de automatizare. Recent, evolutia easySales a fost recunoscuta prin distinctia Gold Award in cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.