• Curatenia de primavara si pregatirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare crestere in categoria Hardware, ce include echipamente de constructii, aer conditionat si instalatii, cu 95%
• Clasamentul cresterilor este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrana si accesorii pentru animale (16,7%) si Mancare si bauturi (8,2%)
• Studiul a fost realizat pe un esantion de peste 110 de magazine online, din 17 categorii de comert electronic
Luna care s-a incheiat cu Sarbatorile Pascale a adus magazinelor online cel mai mare plus de vanzari in categoria Hardware, ce include echipamente de constructii, aer conditionat si instalatii, de 95%, potrivit unui studiu realizat de Aqurate, platforma SaaS bazata pe Inteligenta Artificiala (AI) care creste conversiile din eCommerce prin interpretarea datelor.
„Curatenia de primavara si pregatirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare crestere in categoria Hardware, care aproape s-a dublat. In plus, momentul investitiilor in casa s-a regasit si in categoria Echipamente de birou, iar multi utilizatori ai magazinelor online au profitat de sarbatori pentru a-si face si mai bun locul in care lucreaza de acasa”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.
Topul cresterilor vanzarilor online inregistrate in luna care s-a incheiat de Paste este completat de Echipamente de birou (26,8%), Hrana si accesorii pentru animale (16,7%) si Mancare si bauturi (8,2%).
Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.