OPPO Store Romania: Un prim pas de succes cu peste 1000 de fani si 400 de comenzi
3/35748
calendar_month 13 Dec 2023, 14:25


La doar o luna de la inaugurare, magazinul online OPPO Store Romania sarbatoreste rezultate remarcabile avand peste 1000 de abonati la newsletter, 400 de comenzi plasate si peste 20.000 de vizitatori in Romania.

„Entuziasmul manifestat de utilizatori in prima luna de la deschiderea magazinului online confirma ca exista o dorinta palpabila de a fi la curent cu cele mai recente oferte si noutati inovatoare din universul OPPO. Aceste rezultate ne intaresc convingerea in decizia noastra de a inaugura acest canal de vanzare.,” a declarat Shaohua Yang, Managerul General OPPO in Romania.

In contextul sarbatorilor de iarna, OPPO Store a pregatit oferte speciale care vor incanta clientii aflati in cautarea cadourilor ideale. Pe tot parcursul lunii decembrie, celebrul OPPO Reno 10 Pro este disponibil la pretul special de 2606 lei, in timp ce OPPO Find N2 Flip 5G, care a starnit interesul multor romani poate fi achizitionat la doar 3999 lei. Aceste oferte limitate ofera clientilor sansa de a accesa tehnologie de varf la preturi atractive, consolidand angajamentul OPPO de a oferi solutii invovatoare accesibile publicului sau.

Pe parcursul primei luni de activitate, OPPO Store a atras peste 400 de clienti, acestia plasand comenzi pentru o varietate de produse. De la accesorii la casti, telefoane, smartwatch-uri/bratari si tablete, clientii au explorat cu entuziasm gama diversificata de produse oferite.

Clientii OPPO Store beneficiaza de multiple avantaje exclusive, printre care se numara garantia extinsa de 3 ani pentru orice smartphone achizitionat. Pentru modelele Reno 10, Reno 10 Pro si varful de gama, Find N2 Flip, consumatorii beneficiaza de o garantie extra pentru ecran, timp de 6 luni. In plus, OPPO Store recompenseaza loialitatea clientilor sai prin intermediul unui sistem de puncte bonus ce pot fi transformate in discounturi oferite la fiecare achizitie, valabile pe OPPO Store timp de 12 luni de la acumulare. 

Echipa OPPO isi propune sa ofere un customer service de calitate, asigurand o experienta de cumparare fluenta si completa. Compania isi doreste ca, pana in 2024, OPPO Store sa devina una dintre platformele principale de achizitie a produselor, contribuind cu cel putin 3% la vanzarile OPPO in Romania pe platforma online.