2024 aduce focus pe integrari ERP pentru clientii cu fluxuri complexe
• Valoarea medie a unei comenzi online a crescut usor, la 237 de lei in 2023, fata de 230,8 lei in anul anterior
• Cele mai mari volume de comenzi au fost inregistrate de categoriile Casa si bucatarie, Electronice si, respectiv, Gradinarit si outdoor
• Numarul comenzilor intermediate de easySales a depasit 3,14 milioane anul trecut, fata de cele 1,84 milioane raportate in 2022
Platforma SaaS de management automatizat si centralizare a activitatilor de eCommerce easySales anunta ca a intermediat comenzi in valoare de 745,5 milioane de lei in 2023, in crestere anuala cu 75%.
„Observam o tendinta clara de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viata, cu o atentie crescuta acordata ingrijirii si sanatatii, reflectata in cresterea semnificativa a vanzarilor din categoriile electronice, frumusete si sport.
Aceste schimbari sunt impulsionate de factori precum inovatiile tehnologice continue, necesitatea adaptarii la un mediu socio-economic in schimbare si o inclinare generala spre un stil sanatos si activ de viata.
In paralel cu tendintele observate la nivelul cumparatorilor, noi evoluam spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online si facem pasi constanti, in special, in prima faza, prin integrarea solutiilor ERP in platforma noastra” a declarat Ciprian Cazacu, CEO si co-fondator al easySales.
Pana in prezent, easySales a finalizat integrari cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision si Neomanager, Sedona si alte sisteme ERP.
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut usor, la 237 de lei in 2023, fata de 230,8 lei in anul anterior. In acelasi timp, numarul comenzilor intermediate de easySales a depasit 3,14 milioane anul trecut, fata de cele 1,84 milioane raportate in 2022.
Cele mai mari volume de comenzi au fost inregistrate de categoriile:
• Casa si bucatarie, cu 280,9 milioane de lei,
• Electronice, cu 139,3 milioane de lei,
• Gradinarit si outdoor, cu 48,9 milioane de lei,
• Arta, pictura, ceramica, cu 44,9 milioane de lei,
• Sport si aer liber, cu 42,7 milioane de lei.
Comparativ cu 2022, evolutia comenzilor a fost influentata si de cresterea numarului de comercianti din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, pana in prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numarul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.
Recent, evolutia easySales a fost recunoscuta prin distinctia Gold Award in cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.
easySales este o platforma B2B si un start-up in crestere rapida, lansat in aprilie 2019. Platforma a devenit populara prin serviciile cloud care conecteaza jucatorii din comertul electronic cu toate sistemele externe, in doar cateva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizata a comenzilor din multiple canale, listarea rapida a produselor pe multiple canale de vanzare, sincronizarea stocurilor in timp real, analiza dinamica a preturilor si a vanzarilor, traducere automata. Solutia easySales a fost desemnata finalista a concursului Uipath Automation Award in luna Octombrie 2021 si, in mai 2022, a devenit finalista in programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltarii accelerate si extinderii start-up-urilor cu potential din Europa, ce pot sa consolideze ecosistemul de eCommerce cu solutii de automatizare.