21% din comenzile inregistrate de libraria online Librex intre 4 februarie si 4 martie au fost realizate pe baza algoritmului AI de recomandari de produse al Aqurate
Libraria online Librex a vandut 5.000 de carti prin algoritmul AI de recomandari de produse dezvoltat de Aqurate,de la inceputul acestui an.
„Piata de carte din Romania se revigoreaza si prin noile tehnologii. Am testat, alaturi de partenerii de la Librex, cum poate algoritmul nostru AI sa accelereze cumpararea de carte, iar rezultatele ne incurajeaza. Am monitorizat atent evolutia, timp de o luna, iar rezultatele ne arata ca peste o carte din cinci a fost vanduta prin recomandarile automatizate”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.
21% din comenzile inregistrate de libraria online Librex in perioada monitorizata, 4 februarie - 4 martie, au fost realizate pe baza algoritmului AI de recomandari de produse al Aqurate.
„Demonstrand o intelegere a preferintelor clientilor si a comportamentelor si intereselor anterioare, recomandarile personalizate creeaza o experienta de cumparare captivanta. Astfel, Aqurate Personalize contribuie in mod semnificativ la eforturile noastre de personalizare si ii ajuta pe clientii nostri sa descopere cu usurinta produse.” declara Ionut Radu, CEO & fondator Librex.
Algoritmul AI a dus la o crestere a ratei de conversie si, implicit, la o crestere a venitului net, deoarece vizitatorii site-ului au decis sa cumpere produse dupa ce au vizualizat si au dat clic pe widget-urile de recomandare a produselor.
Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
La finalul anului 2023, Aqurate a depasit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul sau AI de recomandari de produse. Printre magazinele online care au ales solutia AI Aqurate se numara si Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.
Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.