hit.ro  »  Altceva  »  Marketing Online  »  Flanco devine primul Smart Discounter electro-IT din Romania

Flanco devine primul Smart Discounter electro-IT din Romania

calendar_month 11 Apr 2024, 12:45


•    Noua pozitionare, insotita de o noua identitate vizuala, va fi lansata in magazinul Flanco Smart Discounter AFI Cotroceni
•    10 magazine vor trece printr-un proces de reamenajare si rebranding in acest an si altele 70 in anul urmator. Procesul se va incheia in 2026
•    Noua pozitionare este sustinuta de programe inteligente de discount, o gama de produse atent selectionata si servicii cu valoare adaugata

Flanco devine prima retea de magazine Smart Discounter electro-IT din Romania. Numele companiei se transforma din Flanco, in Flanco Smart Discounter. Retailerul va lansa conceptul si noua pozitionare in magazinul sau reamenajat din AFI Cotroceni, vineri, 12 aprilie.

“Clientul de azi este tot mai educat si sofisticat in alegerea serviciilor si produselor care sa raspunda relevant tuturor nevoilor sale – de pret, de calitate, de simplitate, de relationare si accesibilitate in achizitie”, spune Dragos Sirbu, CEO Flanco. “Astfel, am decis sa raspundem acestor cerinte printr-un nou tip de experienta de retail, capabila sa ii ofere clientului satisfactia unui «deal» bun, de neratat, si acces rapid la tehnologie.”

Pe langa Flanco Smart Discounter din AFI Cotroceni, retailerul va desfasura in acest an un amplu proces de rebranding in 10 dintre cele mai importante magazine ale sale. Acesta va include modernizarea firmelor luminoase, a vitrinelor, a intregii suite de materiale de promovare din magazine, precum si introducerea la intrarea in magazine a unei scene pe care vor “defila” cele mai importante discounturi ale momentului. In anul 2025, retailerul planuieste sa extinda procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale retelei, urmand ca in 2026 toate punctele de vanzare sa functioneze sub noua identitate.

“Diferenta intre «reducere» si «smart discount» este una importanta: nu scadem, pur si simplu, pretul, afectand perceptia de calitate a produselor, ci urmarim intotdeauna sa oferim o oportunitate relevanta de discount. Un smart discount este o oferta inteligenta atat pentru client, care obtine un produs de calitate la cel mai bun pret al pietei, cat si pentru noi, care urmarim eficienta operationala. In plus, pe langa discounturile imbatabile, clientii vor gasi intotdeauna in magazinele noastre servicii de top si o relationare de calitate cu Specialistii in Discounturi de la Flanco, care ii vor sfatui ce si cand sa cumpere, pentru a avea numai de castigat”, explica Dragos Sirbu.

Ca urmare a acestei pivotari de business catre pozitionarea de Smart Discounter, noua dinamica a campaniilor organizate de retailer in magazine si pe flanco.ro va include Discounturi de Weekend sau chiar Discounturi de o Zi, cu oferte de neratat. In plus, cataloagele Flanco Smart Discounter vor avea de acum o recurenta saptamanala, tocmai pentru a tine publicul la curent cu noile discounturi si oportunitati. 

Noua pozitionare, precum si noua identitate a brandului au fost realizate in colaborare cu agentia specializata in consultanta si design de brand, Brandient. 

In prezent, campania de comunicare dedicata noii pozitionari acopera principalele puncte de interactiune cu clientii, de la online, radio, presa, panotaj, social media si cataloage, iar in cursul anului urmator va fi sustinuta si de o componenta TV.





 

Sondaj

Care este prima versiune de Windows pe care ati folosit-o?