
• Valoarea comenzilor intermediate de easySales a depasit 1,12 miliarde de Euro, pana in prezent
• Prin platforma au fost listate 50,5 milioane de produse pe marketplace-uri si au fost generate automat 16,6 milioane de facturi
Platforma SaaS de management automatizat si centralizare a activitatilor de eCommerce easySales anunta ca a incheiat anul 2024 cu venituri de 4,5 milioane de lei si estimeaza ca acestea sa creasca, la finalul acestui an, cu 35%.
„Extinderea bazei de clienti din segmentele de eCommerce si marketplace-uri a fost un motor esential al cresterii noastre. Anul trecut, ne-am concentrat pe diversificarea ofertei prin automatizari avansate si noi functionalitati in platforma, adaptate pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientilor mari. In continuare, ne mentinem directia strategica, punand un accent mai mare pe acest segment si oferind solutii cu un grad ridicat de personalizare. In acest an, acceleram cresterea printr-un focus sporit pe solutii cu valoare adaugata ridicata pentru clientii mari si printr-o expansiune rapida in Polonia, o piata strategica in care investim toate resursele disponibile. Desi in prezent avem EBITDA pozitiv, anticipam o schimbare rapida a acestei situatii, deoarece vom aloca toate resursele in directia cresterii. In cazul in care EBITDA devine negativ, avem in vedere posibilitatea atragerii unei noi runde de finantare pentru a sustine ritmul accelerat de dezvoltare”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO si co-fondator easySales
Valoarea comenzilor intermediate de easySales a depasit 1,12 miliarde de Euro, pana in prezent.
Magazinele care folosesc platforma au generat automat, pana in prezent, 16,6 milioane de facturi, 15,8 milioane de AWB-uri, iar numarul produselor listate pe marketplace-uri depaseste 50,5 milioane.
Expansiune internationala
In prezent, 25% din echipa easySales este alocata exclusiv pietelor internationale. Polonia, Ungaria si Bulgaria sunt primele trei tari care primesc resurse dedicate easySales.
In Polonia, in principal, easySales a integrat marketplace-ul Allegro, care permite acces direct la peste 22 de milioane de cumparatori plonezi. De asemenea, platforma a integrat si alte marketplace-uri relevante precum Kaufland Pl, Pepita Pl, Pigu marketplace, dar si doua platforme majore de comert electronic, ERP-uri locale si furnizori de logistica.
Personalizare pentru clientii mari
easySales dezvolta si personalizeaza solutii specifice pentru nevoile clientilor mari, iar principalele dintre acestea sunt:
• Gestiunea stocurilor din propriile depozite;
• Gestiunea achizitiilor, in functie de rulajul si locatia furnizorilor;
• Fise de inventar pentru monitorizarea transferurilor intre stocuri;
• Preluarea de informatii din feed-urile furnizorilor;
• Monitorizarea retururilor si a platilor in vederea reconcilierii;
• Gestiunea garantiilor si service-urilor pentru comenzile cumparatorilor.
Pana in prezent, easySales a finalizat integrari cu sisteme ERP ce includ Nexus ERP, Senior Software, Microsoft Navision si Neomanager, Sedona si alte sisteme ERP.
comunicat oficial




