Cercetarea de piata intra in era influencerilor: Flaminjoy si Ipsos lanseaza solutia inovatoare Trend Scout
3/36741
calendar_month 21 Mai 2024, 13:00


Flaminjoy, platforma inovatoare de influencer marketing si Ipsos, companie de top in cercetarea de piata globala, lanseaza solutia Trend Scout, printr-un parteneriat strategic ce are ca obiectiv transformarea modului in care brandurile se conecteaza cu publicul lor tinta.
 
In peisajul actual al industriei de marketing, un domeniu care evoluaza rapid, brandurile se confrunta cu numeroase provocari in a se conecta cu publicul lor tinta. Solutia Trend Scout abordeaza aceste aspecte prin combinarea expertizei extinse a Ipsos in cercetarea de piata cu intelegerea profunda a Flaminjoy in ceea ce priveste dinamica influencerilor.
 
Trend Scout reprezinta o inovatie in domeniul cercetarii de piata si are rolul de a valorifica potentialul influencerilor si al comunitatilor lor pentru a genera perspective profunde si a dezvalui tendinte in timp real. 
 
Aceasta abordare vine in completarea audientelor traditionale, pentru a oferi o imagine de ansamblu si o analiza mai detaliata asupra preferintelor si obiceiurilor de utilizare si consum, pentru a descoperi tendintele emergente, nevoile nesatisfacute, precum si perceptiile in schimbare ale consumatorilor.

Trend Scout ofera astfel brandurilor informatii valoroase despre publicul de nisa, subreprezentat in cercetarea clasica, cu accent particular pe consumatorii din Generatia Z.
 
Solutia Trend Scout se distinge prin oferirea de:

Informatii si perspective autentice in timp real, acces la opiniile oneste ale consumatorilor, in baza relatiilor de incredere dezvoltate intre influenceri si comunitatile lor.

Targetare precisa a publicului de nisa si a Generatiei Z, descoperind factorii unici si influentele care modeleaza deciziile de cumparare, perceptiile asupra brandului si obiceiurile de consum media.

Eficienta a costurilor de cercetare cu ROI maximizat, valorificând acoperirea organica a retelelor sociale.

Recomandari actionabile si personalizate pentru optimizarea strategiei de marketing (optimizarea pozitionarii brandului, a mesajelor si a selectiei canalelor de comunicare), asigurând un impact semnificativ asupra publicului tinta si o adaptare agila la tendintele emergente.

“Intr-o era a schimbarilor rapide si a perturbarilor constante, Ipsos ramâne devotat inovatiei continue in cercetarea de piata, oferind clientilor cele mai actuale si actionabile solutii“, declara Amelia Podariu, Senior Client Director la Ipsos.„Parteneriatul cu Flaminjoy si lansarea Trend Scout ne permit sa ducem aceasta misiune la nivelul urmator, extinzând capacitatea noastra de a decoda complexitatile publicului de nisa si ale Generatiei Z, doua segmente critice care modeleaza viitorul consumului."
 
Parteneriatul capitalizeaza punctele forte ale celor doua companii, cu scopul de a extinde utilitatea si insight-urile oferite clientilor. Serviciile oferite de Trend Scout pot fi utilizate inaintea lansarii unei campanii de marketing sau post-lansare, pentru a cuantifica impactul acesteia asupra publicului tinta.
 
"Suntem dedicati sa oferim clientilor nostri o experienta completa si integrata prin acest parteneriat, pentru a le permite acestora sa valorifice la maximum potentialul influencerilor si sa obtina rezultate remarcabile in campaniile lor de marketing.”, declara Sorin Amzu, Marketing Manager Flaminjoy,
 
Personalizarea si targetarea precisa sunt elemente esentiale in obtinerea de date relevante pentru branduri, iar Trend Scout vine sa completeze caracteristicile standard (gen, grupa de vârsta, nivel de venit, localizare) cu o serie de aspecte specifice influencerilor (numar followers, dinamica si interactiune cu followerii, analiza niselor, preferinte brand). Astfel, clientii beneficiaza de o capacitate robusta de a selecta audienta in conformitate cu brandul si produsele lor, permitând dezvoltarea unor strategii de influencer marketing personalizate si bazate pe date, calibrate corespunzator pentru a rezona cu publicul tinta.
Cu o raportare de ultima generatie a rezultatelor, alimentata de modele puternice de AI, Trend Scout transforma datele brute in recomandari actionabile la nivel de produs, pret si pozitionare competitiva, accelerând viteza si precizia cu care brandurile pot descifra peisajul complex al consumatorilor, pentru a putea adapta strategiile si a stimula cresterea. 





Sondaj

Care e cel mai frumos stadion din Romania din cele nou construite?