
Cea mai mare comanda realizata prin magazinele din platforma a depasit 523.000 de lei si a constat intr-o sticla imprimata, securizata, pentru bucatarie
Procentul platilor online a fost de 53,8% din totalul comenzilor
In luna femeii, perioada care cuprinde Valentine’s Day, Dragobete, 1 martie si 8 martie, romanii au cumparat online, cu precadere, produse din categoriile Electronice; Casa si bucatarie; Moda si bijuterii, potrivit datelor inregistrate in platforma SaaS de automatizare a activitatilor de eCommerce easySales.
Cea mai mare comanda realizata prin magazinele din platforma, in intervalul 10 februarie – 10 martie, a depasit 523.000 de lei si a constat intr-o sticla imprimata, securizata, pentru bucatarie.
Din totalul comenzilor efectuate prin platforma easySales, 53,8% au fost achitate prin intermediul platilor online.
Top 10 categorii de produse, in clasamentul vanzarilor online de luna femeii, perioada 10 februarie – 10 martie
Cele mai numeroase comenzi au fost inregistrate de categoriile:
1. Electronice, 111.542
2. Casa si bucatarie, 105.213
3. Moda si bijuterii, 42.133
4. Gradina si curte, 34.941
5. Frumusete si ingrijire personala, 31.689
6. Sport si aer liber, 26.492
7. Birotica, 26.165
8. Arta si hobby, 24.976
9. Componente si accesorii auto, 24.399
10. Jocuri si jucarii, 20.060
easySales este o platforma B2B si un start-up in crestere rapida, lansat in aprilie 2019. Platforma a devenit populara prin serviciile cloud care conecteaza jucatorii din comertul electronic cu toate sistemele externe, in doar cateva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizata a comenzilor din multiple canale, listarea rapida a produselor pe multiple canale de vanzare, sincronizarea stocurilor in timp real, analiza dinamica a preturilor si a vanzarilor, traducere automata.
Printre inovatiile care stau la baza evolutiei easySales se numara si solutii avansate de automatizare, concepute sa eficientizeze gestionarea operatiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile si AWB-urile, ce permite utilizatorilor sa imprime automat documentele comenzilor, direct din interfata easySales. Utilizatorii pot integra acest pas in propriile procese de automatizare personalizate, simplificand procesul de gestiune a comenzilor si minimizand riscul de eroare umana.
Solutia easySales a fost desemnata finalista a concursului Uipath Automation Award in luna Octombrie 2021 si, in mai 2022, a devenit finalista in programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltarii accelerate si extinderii start-up-urilor cu potential din Europa, ce pot sa consolideze ecosistemul de eCommerce cu solutii de automatizare. Recent, evolutia easySales a fost recunoscuta prin distinctia Gold Award in cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.
comunicat oficial




