Aqurate: Optiuni suplimentare de personalizare a recomandarilor AI; integrare a platformei VTEX printr-o dezvoltare iviteb
3/36437
calendar_month 09 Apr 2024, 10:35


●    Magazinele online pot personaliza, de acum, recomandarile AI de produse furnizate de Aqurate;

●    VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comert digital cu ajutorul careia brandurile si retailerii isi gestioneaza operatiunile de comert la nivel global, este o solutie de eCommerce B2B, B2C care  include capabilitati precum marketplace nativ si Order Management System;

●    iviteb a dezvoltat componentele de conectare si automatizare a integrarii cu VTEX

Timisoara, 9 aprilie 2024 – Aqurate, platforma SaaS care creste conversiile din eCommerce prin personalizare bazata pe Inteligenta Artificiala (AI), lanseaza optiuni suplimentare de personalizare si prioritizare a recomandarilor de produse si integreaza platforma VTEX (NYSE: VTEX), printr-o dezvoltare realizata de echipa iviteb.

„Avem doua noutati relevante, menite sa creasca si mai mult eficienta afacerilor din eCommerce. Am finalizat dezvoltarea noii solutii Advanced Merchandising Rules, ce permite magazinelor online un grad superior de personalizare si prioritizare a produselor recomandate, si incheiem cu succes si integrarea cu platforma VTEX, printr-o dezvoltare specifica realizata de echipa iviteb. Acesti pasi permit magazinelor online un control sporit al resurselor, dar si o expunere facila pe una dintre platformele de eCommerce lider la nivel global”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.

VTEXeste singurul furnizor exclusiv recunoscut Customer’s Choice in Voice of the Customer for Digital Commerce, raport al Gartner pentru anul 2024. De asemenea, VTEX a fost recunoscuta ca un lider de top in studiul IDC MarketScape Worldwide B2C Digital Commerce Platforms in Midmarket Growth Vendor Assessment si ca lider in IDC's Marketscape: Worldwide Midmarket Growth B2B Digital Commerce Applications 2023-2024 Vendor Assessment.

„VTEX continua sa adauge solutii si instrumente moderne prin care clientii companiei pot vinde mai mult si pot oferi cumparatorilor cele mai bune experiente de achizitie online. Integrarea solutiei Aqurate a venit ca un pas natural pentru VTEX, care, de-a lungul celor peste 20 de ani de activitate, a integrat numeroase instrumente care tin pasul cu tot mai exigentele cerinte ale clientilor”, mentioneaza Kiril Dinov, Growth Leader Estern Europe, VTEX. 

„Prin dezvoltarea personalizata, am introdus o serie de automatizari pentru a simplifica procesul de inrolare a magazinelor online in platforma VTEX. Ne-am dorit sa oferim o integrare cat mai facila, asa ca, de acum, produsele prelucrate de Aqurate pot fi listate printr-o singura componenta, ale carei proprietati pot fi ajustate direct din editorul vizual. Aceasta componenta poate fi reutilizata in mai multe pagini din fiecare site si este gandita sa preia automat stilurile definite in tema magazinului online”, adauga Doru Alexandru Radu, fondator iviteb.

Aqurate a incheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari si cu de cinci ori mai multi clienti in randul magazinelor online relevante din Romania. Printre magazinele online care au ales solutia AI  Aqurate se numara si Doraly, evoMag, Librex, Neakaisa, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele. Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.



La finalul anului 2024, Aqurate a depasit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul sau AI de recomandari de produse.

Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.