Aqurate atinge pragul primelor 100 de magazine online clienti, vizeaza o noua runda de finantare seed
3/37072
calendar_month 11 Iul 2024, 10:28


Aqurate, platforma SaaS care creste conversiile din eCommerce prin personalizare bazata pe Inteligenta Artificiala (AI), a ajuns, dupa primele sase luni ale anului, la pragul de 100 de clienti in randul magazinelor online relevante din piata romaneasca.

In plus, Aqurate mizeaza pe atragerea unei noi runde de finantare tip seed, pentru a accelera dezvoltarea proiectului si expansiunea regionala. Aqurate a atras deja, pana in prezent, finantari in valoare de 500.000 de euro.

„Am evoluat constant, atat ca inovatie si functionalitati ale solutiei noastre AI, cat si ca numar de clienti si rezultate financiare. Prima jumatate a anului ne confirma traiectoria conforma planurilor si estimarilor noastre, iar rezultatele inregistrate confirma potentialul de crestere si nevoia concreta la care solutia noastra raspunde”, declara Vlad Marincas, CEO si cofondator Aqurate.

Reprezentantii Aqurate mizeaza pe o crestere constanta a veniturilor recurente lunare, in acest an in care proiectul va fi extins si la nivel international.

Printre magazinele online care au ales solutia AI  Aqurate se numara si evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.

Aqurate ajuta la colectarea datelor cu care interactioneaza utilizatorii magazinelor online si la introducerea acestora in motorul de recomandare de produse. Solutia AI este bazata pe analizarea si interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clientilor - produse cumparate, click-uri, produse adaugate in cos si altele.

Aceasta compara actiunile similare ale diferitilor utilizatori si estimeaza, prin intermediul inteligentei artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
Aqurate Personalize creste veniturile din eCommerce cu pana la 23%, prin recomandarile de produs generate cu AI, personalizate fiecarui vizitator al site-urilor. Serviciul creste atat rata de conversie din eCommerce, cat si valoarea medie a comenzii.