Magazinul online oppostore.ro, lansat in luna octombrie a anului trecut, a devenit un canal strategic de vanzare pentru OPPO Romania, atragand preponderent clienti pasionati de tehnologie din marile orase, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi. Cu o rata de revenire de 30%, platforma de e-commerce demonstreaza loialitatea utilizatorilor care apreciaza beneficii precum garantia extinsa, punctele convertibile in reduceri si ofertele exclusive. Criteriile principale care influenteaza decizia de cumparare sunt autonomia ridicata a bateriei, performantele camerei foto si durabilitate in exploatare, arata subsidiara din Romania a brandului global de dispozitive inteligente OPPO.
„Platforma digitala oppostore.ro este dedicata fanilor OPPO si OnePlus, oferindu-le acces la oferte si beneficii exclusive, fara a concura direct cu retailerii clasici. In primul an, magazinul online a inregistrat peste 1.500 de comenzi, cu o crestere constanta de la luna la luna. Baza de clienti continua sa se extinda, iar tot mai multi utilizatori isi folosesc punctele OPPO acumulate pentru achizitii viitoare, consolidand astfel loialitatea fata de brand”, a declarat Shaohua Yang, general manager, OPPO Romania.
Magazinul online ofera clientilor o serie de beneficii unice, printre care se numara garantia extinsa de 3 ani pentru telefoane si programul de loialitate OPPO Points, prin care fiecare achizitie aduce puncte ce pot fi folosite pentru reduceri viitoare (1 punct OPPO = 1 leu). De asemenea, comenzile de peste 299,99 lei beneficiaza de transport gratuit, iar platforma include pachete speciale cu accesorii precum casti, incarcatoare si huse de protectie.
Lansarile si campaniile de reduceri, motorul vanzarilor
„Publicul shop-ului online este preponderent urban, early adopters si pasionati de tehnologie, majoritatea provenind din orase mari precum Bucuresti, Cluj - Napoca, Timisoara si Iasi. Observam o crestere semnificativa a achizitiilor in perioadele de lansare a noilor produse, precum si in timpul campaniilor de reduceri, cum sunt cele de Black Friday si de Sarbatori, la care participam cu oferte atractive si promotii speciale”, a adaugat reprezentantul OPPO Romania.
Potrivit acestuia, baza de clienti OPPOstore s-a extins constant, iar o parte considerabila dintre acestia isi utilizeaza punctele acumulate pentru noi achizitii. De asemenea, aproximativ 30% dintre clienti revin pentru cumparaturi ulterioare, ceea ce reflecta loialitatea acestora fata de platforma si aprecierea beneficiilor oferite.
Cu ocazia aniversarii primului an de activitate, magazinul online ofera clientilor reduceri de pana la 78% la produsele din portofoliu, promotia aniversara fiind valabila pana la finele lunii octombrie.
Pentru cei interesati de smartphone-uri, reducerile incep de la 4% si ajung pana la 25%, cum este cazul modelului OnePlus Nord 3 5G (16GB+256GB), disponibil in culorile Tempest Gray si Misty Green, la pretul de 1.799,99 lei. De asemenea, OPPOstore a pregatit pachete speciale cum ar fi cel format din telefonul OPPO Reno12 FS 4G (8GB+512GB) - in variantele Matte Grey si Amber Orange - la care se adauga incarcator, husa si casti, disponibil la pretul promotional de 1.359,99 lei.
Castile wireless beneficiaza la randul lor de reduceri substantiale, cuprinse intre 3% si 35%. Cele mai mari discounturi sunt aplicate modelelor OPPO Enco Air3 Glazed White si Misty Purple, Enco Free W51 White si OPPO Enco Air White. In plus, modelul premium OnePlus Buds Pro 2 Obsidian Black beneficiaza de un pret mai mic cu 25%, putand fi achizitionat cu suma de 674,99 lei. In categoria smartwatch-uri, tablete si accesorii, reducerile ajung pana la 78%, iar modelul OnePlus Watch 2, disponibil in culorile Radiant Steel si Black Steel, poate fi cumparat cu o reducere de 25%, la pretul de 1.279,99 lei.
Focus pe crestere organica si extinderea numarului de clienti
OPPO Romania isi propune in perioada urmatoare cresterea numarului de clienti si mentinerea vanzarilor magazinului online pe un trend ascendent, acestea urmand sa genereze in urmatorii trei ani aproximativ 8 - 10% din veniturile companiei.
„Vizam o dezvoltare constanta, cu obiectivul principal de a atrage cat mai multi fani si clienti noi prin oferte atractive si pachete de beneficii adaptate nevoilor lor. Ne adaptam in permanenta la evolutia pietei, urmarind sa crestem baza de utilizatori si sa sustinem in continuare cresterea organica a vanzarilor”, a declarat Shaohua Yang.
La un an de la lansare, platforma pregateste o campanie aniversara cu reduceri si beneficii menite sa atraga noi utilizatori si sa consolideze legatura cu fanii brandului. Actiunea isi propune sa stimuleze cresterea vanzarilor si sa ofere clientilor avantaje practice, adaptate intereselor lor.
Cele mai atractive promotii de pe oppostore.ro se gasesc la https://oppostore.ro/promotii/
comunicat