Mercedes-Benz România își lansează showroomul online local, o platformă care pune în legătură clienții cu mașina lor preferată, printr-o experiență de cumpărare rapidă și dinamică. Showroomul online oferă clienților posibilitatea de a cumpăra un autovehicul Mercedes-Benz nou și include peste 100 de modele, disponibile pentru livrare imediată.
„În ceea ce privește serviciile de mobilitate, relația cu clienții și serviciile personalizate, Mercedes-Benz a fost întotdeauna un pionier în industria auto, iar această nouă inițiativă a brandului susține orientarea către client și angajamentul pentru excelență. Lansarea showroomului online Mercedes-Benz în România este un alt pas important în îmbunătățirea accesibilității și atractivității brandului, întrucât aduce portofoliul la viață în mediul online, printr-o experiență interactivă de vânzare a mașinilor. Această platformă ne ajută să deschidem un alt canal de vânzare, adresat tuturor clienților. Scopul nostru este de a eficientiza experiențele pe multiple canale pe care clientul le vizitează, oferind, în același timp, o experiență consistentă de cumpărare, online și offline”, a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Pentru achiziționarea online a modelului Mercedes-Benz dorit, clienții pot naviga platforma prin cinci pași simpli:
1. Folosirea filtrului pentru a vedea lista de autovehicule Mercedes-Benz disponibile.
2. Selectarea unui partener de vânzări autorizat din proximitate, utilizând filtrul pe oraș sau codul postal.
3. Selectarea autovehiculul de interes.
4. Trimiterea cererii de ofertă personalizată care va fi abordată în cel mult 24 de ore sau contactarea directă a partenerului de vânzări autorizat.
5. Stabilirea, împreună cu partenerul de vânzări autorizat, a tuturor detaliilor privind achiziționarea, inclusiv alternativele de finanțare disponibile sau opțiunea de schimb.
Persoanele care accesează showroomul online Mercedes-Benz au acces la o gamă extinsă de mașini noi, din toate clasele, de la modele compacte la SUVuri, disponibile în rețeaua națională de parteneri de vânzări autorizați. Totodată, clienții pot beneficia de un briefing auto aprofundat, cu posibilitatea de a vedea toate specificațiile tehnice și configurația mașinii selectate. În plus, pentru cei care doresc să aibă o experiență de condus și să descopere modelul înainte de achiziție, poate fi programat și un test drive prin completarea formularului dedicat.
Mai multe informații despre showroomul online Mercedes-Benz puteți găsi accesând https://www.mercedes-benz.ro/passengercars/buy/new-car.html