Kia ofera soferilor platforma "4screen" pentru accesarea serviciilor bazate pe locatie
3/35921
calendar_month 16 Ian 2024, 16:35


- Kia adauga platforma „4screen” ca parte a celei mai recente actualizari de software pentru o serie de automobile in anumite tari

- Platforma „4screen” conecteaza companiile si serviciile cu soferii prin oferte dedicate afisate pe ecranul sistemului de navigatie

- Kia se angajeaza sa imbunatateasca experienta in masina si sa sporeasca confortul clientilor

- Platforma „4screen” extinde serviciile Kia Connect Live pentru a oferi soferilor oferte personalizate in timpul calatoriei

Cautarea unui anumit serviciu in timpul condusului, cum ar fi o statie de incarcare, un restaurant sau o statie de alimentare, poate avea ca rezultat afisarea a numeroase optiuni pe ecranul sistemului de navigatie al masinii si nu toate sunt relevante pentru soferi. Pentru a face aceasta experienta mai eficienta, mai convenabila si mai benefica, sistemul Kia Connect Live Services adauga platforma „4screen” gamei de automobile.*

4screen este prima platforma din lume conceputa pentru a conecta soferii cu companii si brand-uri in timp real de-a lungul rutei, prin intermediul unor ” pin-uri” (indicatoare)  dedicate pe ecranul sistemului de navigatie din masina.** Serviciul imbunatateste fiecare calatorie, permitand soferilor sa profite de servicii personalizate si de oferte si sa se bucure de avantajele promotiilor tintite in loc sa caute cea mai buna oferta.

Activa in prezent in Franta, Germania, Austria, Belgia, Italia, Spania, Tarile de Jos, Elvetia si Marea Britanie, urmand in viitor si alte tari, platforma „4screen” este disponibila soferilor Kia printr-o actualizare online a software-ului. Automobilele eligibile cu optiunea „over-the-air” vor primi automat aceasta actualizare in saptamanile urmatoare.

„Acest serviciu digital adauga un nivel suplimentar de conectivitate pentru a oferi o interactiune mai mare intre sofer si ofertele disponibile in zonele apropiate”, a declarat Alexandre Papapetropoulos, Director de Product and Pricing al Kia Europe. „Acest lucru ar putea implica o cafea oferita gratuit la statii de incarcare selectate, un hotel care pune la dispozitie reduceri pentru soferii Kia sau magazine vizitate in mod regulat care informeaza soferii despre orele de deschidere extinse. Aceasta platforma largeste foarte mult gama de beneficii pentru clientii nostri, facandu-le usor accesibile pe ecranul din masina.”

Ofertele bazate pe locatie pot revolutiona conectivitatea in masina

Spre deosebire de modul in care locatiile sunt de obicei marcate pe harta, platforma „4screen” le arata soferilor un simbol pe marcaj care include marca sau logo-ul companiilor individuale, deosebindu-le imediat ca avand oferte speciale.

Soferii pot face click pe pin-ul (indicatorul) de marca pentru a obtine informatii suplimentare, cum ar fi programul de deschidere si detaliile de contact, si, de asemenea, pot accesa ofertele si reducerile disponibile prin intermediul detaliilor de pe ecranul sistemului de conectivitate. Odata selectata o optiune, sistemul de navigatie ghideaza soferul direct catre locatie.

Cand un sofer cauta ceva anume, companiile cu o campanie activa apar in partea de sus a listei de cautare. De asemenea, soferii pot seta platforma „4screen” pentru a afisa numai anumite categorii, cum ar fi statiile de incarcare, dar nu si statiile de alimentare. Continutul prezentat este afisat doar la cerere, pentru a asigura cea mai sigura experienta de condus. De asemenea, soferii pot dezactiva platforma „4screen” in orice moment.



„Parteneriatul cu Kia este o moment important pentru noi. Suntem mandri sa ne unim fortele cu un brand dedicat cresterii experientei in masina”, spune Fabian Beste, co-fondator & CEO al platformei „4screen”. „Intrucat ”4screen” continua sa fie pionier in viitorul mobilitatii conectate, obiectivul nostru este sa oferim soferilor Kia posibilitatea de a debloca o lume de beneficii personalizate la indemana lor. Impreuna, Kia si 4screen modeleaza viitorul conectivitatii in masina, oferind confort, poslibilitatea de a alege, si placere in plus la fiecare calatorie.”

Adaugarea platformei „4 screen” este inca o modalitate prin care Kia imbunatateste experienta in masina, oferind continut si oferte in mod direct soferului, in timp real.

Nota
(*) Toate automobilele care au fie sistemul de infotainment Gen5W, fie ccNC. Va rugam sa verificati disponibilitatea pe portalul de actualizare.
(**) Platforma „4screen” respecta pe deplin Regulamentul general privind protectia datelor (GDPR).

sursa foto: kia.ro