Kia Europe a anuntat ca a infiintat in cadrul organizatiei un departament european pentru siguranta auto (EASO).
Noul departament, care a luat fiinta la 1 februarie, va cuprinde si va conduce toate eforturile Kia Europe pentru siguranta clientilor, amplificand astfel abordarea Kia intr-o maniera holistica.
Responsabilitatile cheie ale noului departament includ monitorizarea si urmarirea tendintelor privind condusul in siguranta prin date si retelele sociale, evaluarea preocuparilor legate de siguranta si comunicarea directa cu „Oficiul coreean pentru siguranta auto” (KASO) al Kia, precum si cu autoritatile pentru a initia si implementa posibile actiuni.
„Oficiul European pentru Siguranta Auto Kia acorda prioritate sigurantei inainte de toate, concentrandu-se pe protejarea clientilor nostri pe drumurile europene”, a declarat Marc Hedrich, Presedinte si CEO al Kia Europe.
„Acesta simbolizeaza angajamentul neclintit al Kia nu doar de a indeplini, ci de a depasi asteptarile in materie de siguranta ale clientilor nostri.”
Infiintarea Departamentului European pentru Siguranta Auto este un punct culminant al angajamentului de lunga durata al Kia fata de siguranta clientilor.
Ca atare, acesta succede acum Departamentului de calitate al organizatiei, din care a evoluat.
„Oficiul European pentru Siguranta Auto este construit pe un principiu fundamental: oamenii sunt cel mai important si mai valoros activ al nostru, iar siguranta lor este prioritatea noastra principala.
Ducand centrarea pe client la urmatorul nivel, nu numai ca vom asigura cele mai inalte standarde de siguranta in automobilele noastre, dar vom promova si o cultura in care fiecare angajat este un ambasador al sigurantei clientilor”, a spus Marc Hedrich.