BMW Group continua sa reduca in mod sistematic emisiile de CO₂ la nivelul intregii flote si are o contributie importanta la realizarea obiectivelor sale ambitioase de reducere a CO₂ pentru intregul grup.
Pe baza calculelor interne preliminare, emisiile BMW Group la nivelul intregii flote din UE au fost de 102,1 g/km (WLTP) pentru 2023 (2022: 105 g/km).
Aceasta reprezinta o reducere cu 2,8% fata de anul precedent. Cu acest rezultat BMW Group a coborat sub limita-tinta a flotei aplicabila pentru companie stabilita de UE27+2 (UE, Norvegia, Islanda) - 128,5 g/km - cu 26,4 grame in 2023.
Implementarea strategiei de electrificare a BMW Group este un factor-cheie pentru eforturile sale continue de a reduce emisiile la nivelul intregii flote.
In 2023, compania a vandut un total de 376.183 de automobile electrice la nivel mondial - cu 74,4% mai mult decat in 2022.
Cresterea vanzarilor BMW Group pentru automobilele electrice in 2023 a depasit, prin urmare, cresterea pe piata totala a BEV.
Cu peste 15 modele integral electrice in portofoliul sau, BMW Group isi propune sa-si continue cresterea de succes si in 2024 in ceea ce priveste automobilele electrice.
Unul din cinci dintre automobilele nou livrate de companie ar trebui sa fie electric in acest an; pana in 2025, ar trebui sa fie unul din patru.
Pe langa cresterea electrificarii flotei BMW Group, dezvoltarea continua a sistemelor de propulsie conventionale a contribuit, de asemenea, la reducerea emisiilor de CO₂.
Cea mai recenta actualizare a arhitecturii de transmisie a crescut si mai mult eficienta motoarelor termice, mai ales o data cu actualizarea din toamna anului 2022.
BMW Group considera reducerea continua a emisiilor in cadrul parcului sau de automobile ca parte integranta a strategiei sale de dezvoltare durabila.
Pana in 2030, compania intentioneaza sa isi reduca emisiile totale de CO₂ cu cel putin 40% per automobil fata de nivelurile din 2019.
Obiectivul este de a realiza acest lucru de-a lungul intregului lant de valori - de la lantul de aprovizionare, trecand prin productie, pana la faza de utilizare.
BMW Group intentioneaza sa fie neutru din punct de vedere climatic pana in 2050.
Cu aceste obiective, BMW Group urmeaza o cale care este in conformitate cu obiectivul climatic de la Paris pentru limitarea incalzirii globale.
Compania este primul producator german de automobile care s-a alaturat campaniei "Business Ambition for 1,5° C" lansata de de Obiective Bazate pe Stiinta si, de asemenea, parte a campaniei internationale Race to Zero a Organizatiei Natiunilor Unite.
Datele de livrari raportate in acest comunicat de presa sunt provizorii si se pot modifica pana la publicarea Raportului BMW Group 2023.
sursa foto: press.bmwgroup.com