nJoy pune la bataie toata gama sa de produse pentru testare si review intr-o campanie in premiera in Romania

de Redactia Hit | 21 aprilie 2015

The Order of Geeks este prima campanie nationala de testare si feedback din domeniul IT&C, nJoy fiind singurul brand romanesc ce pune la dispozitia consumatorilor peste 50 de produse proprii pentru testare si review, potrivit unui comunicat al companiei.

Utilizatorii au la dispozitie trei grupe in care se pot inscrie. Fiecare grupa vine cu propriile provocari si premii. In functie de experienta in testare sau de curiozitatea consumatorilor pentru anumite repere nJoy, concurentii isi pot alege grupa in care se incadreaza cel mai bine.

"Campania initiata de noi este o premiera pentru Romania. Suntem primul brand romanesc care a avut initiativa de a oferi intreaga gama de produse pentru testare. Avem incredere in calitatea produselor noastre si ne dorim ca utilizatorii sa aiba ocazia sa testeze diferite categorii de produse nJoy", declara Adorian Demeter – manager general nJoy.

Dupa testarea produselor concurentii trebuie sa scrie un review pe un forum partener sau pe forumul unde acestia activeaza.

Toti participantii care se inscriu pana la data de 31 mai primesc cadouri, iar primii 50 de participanti inscrisi primesc automat si un mouse nJoy TG9 Grey.

Campania se incheie in data de 31 iulie, mai anunta nJoy (aveti Regulamentul AICI).

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: njoy testare produse campanie njoy cadouri adorian demeter njoy
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google