Optimizarea SEO- cum creezi conținut pentru site-ul tău care sa te ajute la indexare?

de Redactie Hit.ro | 5 noiembrie 2018

Conținutul site-ului este unul dintre cele mai importante elemente pentru optimizarea SEO și, deopotrivă, cel mai important element pe care îl analizează motoarele de căutare pentru indexare. În afara faptului că site-ul tău trebuie să aibă conținut nou permanent, cu o valoare informațională mare, acesta trebuie să fie realizat ținând cont de o serie de criterii specifice optimizării SEO pentru a fi eficient. Iată care sunt principalele aspecte pe care trebuie să le ai în vedere atunci când creezi conținut pentru site-ul tău: 

 

1. Cuvintele cheie.  

Primul aspect pe care trebuie să îl ai în vedere atunci când creezi conținut care să ajute la optimizarea SEO este folosirea de cuvinte cheie. În ceea ce privește cuvintele cheie este important să ai în vedere trei aspecte. În primul rând, trebuie să stabilești o serie de cuvinte cheie relevante pentru produsul sau serviciul pe care îl vinzi. Pentru a te asigura că expresiile sau cuvintele stabilite de tine se potrivesc cu cele căutate de utilizatori poți folosi keyword planner. Ai grijă atunci când stabilești numărul de cuvinte cheie pe care le folosești într-un material, deoarece prea multe cuvinte cheie vor difuza concentrația materialului și nu va fi indexat. Pentru un articol de 500 de cuvinte nu trebuie folosite mai mult de 5 cuvinte cheie. Al doilea aspect de luat în considerare este desitatea acestora. Cuvintele cheie trebuie să aibă o densitate minimă pentru a fi indexate de motoarele de căutare și a-și îndeplini funcția în cadrul SEO. Cel de-al treilea aspect este plasarea cuvintelor cheie. Cuvintele cheie alese trebuie să se regasească în titlu și subtitluri, în metadescriere, în introducere și pe parcursul materialului. 

 

 

2. Structura textului și a frazelor.

Pentru a ajuta la optimizarea SEO, textul trebuie să fie redactat după o serie de reguli:

- textul trebuie să conțină titluri și subtitluri. Acestea au rolul de a informa utilizatorul de internet despre principalele elemente informaționale ale materialului și de a-l ajuta să decidă să parcurgă întreg materialul sau secțiunea din material care este de interes. Un text bloc, fără subtitluri va fi obositor, iar utilizatorul va prefera să părăsească pagina și să se orienteze spre alt material.

- textul trebuie să aibă o introducere scurtă, în care să se realizeze un preambul al informațiilor din material pentru ca utilizatorul să poată decide dacă informațiile din text sunt cele de care are nevoie.

- limbajul folosit trebuie să fie unul comun, accesibil tuturor categoriilor de utilizatori, adaptat nivelului educațional al targetului. În ceea ce privește aspectele tehnice, acestea trebuie „îndulcite” cu limbajul comun, explicate, pentru a putea fi înțelese și de persoane nespecializate. Spre exemplu, pentru un potențial client de autoturisme, detaliile tehnice asimilate opțiunilor trebuie explicate deoarece acesta nu este inginer în tehnologia construcțiilor de mașini și trebuie să înțeleagă funcționalitatea lor, și nu modul tehnic prin care se realizează funcția respectivă.

- fraze relativ scurte, cu o construcție fluentă. Frazele trebuie organizate inductiv, progresiv și fluent pentru a putea fi parcurse cu ușurință de utilizatori și pentru a putea extrage esențialul. 

3. Titluri și subtitluri atractive.

Rolul titlurilor și al subtitlurilor este foarte inportant pentru optimizarea SEO deoarece motoarele de căutare stabilesc, în funcție de acestea, apartenența unui material la un anumit domeniu, relevanța informațiilor și calitatea sursei. Astfel, titlurile și subtitlurile trebuie să fie atractive, relevante pentru domeniul și interesele utilizatorilor în domeniul respectiv și pentru unghiul de abordare al subiectului său. Un alt aspect important cu privire la rolul titlurilor și subtitlurilor la optimizarea SEO este folosirea cuvintelor cheie în fiecare dintre acestea. De asemenea, este important pentru optimizarea SEO ca titlurile și subtitlurile să aibă o mărime de font mai mare. În acest sens, opțiunile de heading 1, 2, 3,...sunt foarte utile. 

4. Link-urile interne și externe.

 

Un alt aspect important pentru optimizarea SEO este inserarea, pe parcursul textului a cel puțin două link-uri interne, către alte pagini ale site-ului tău care conțin informații conexe sau mai multe informații despre un anume aspect amintit în textul principal și cel puțin un link extern, către un site partener ce conține același tip de  informație. Poți folosi în acest sens site-uri apartinând media online sau site-uri ale partenerilor ce promovează servicii sau produse complementare. Rolul acestor link-uri este esențial pentru optimizarea SEO și pentru creșterea traficului pe site. 

5. Relevanța conținutului.

 

Relevanța conținutului este esențială pentru optimizarea SEO. Nicio tactică de optimizare SEO nu își poate dovedi eficiența atâta timp cât conținutul site-ului nu este relevant, nu are impact asura cititorului și nu se transformă într-o sursă credibilă de informații. Valoarea informațională pe care utilizatorul o regăsește în materialul tău trebuie să fie foarte mare, iar acest aspect este vital pentru reusita optimizării SEO.

 

Redactarea de materiale pentru optimizarea SEO este minuțioasă, iar importanța acesteia în optimizarea SEO este foarte mare. De aceea, este indicat să apelezi la o agenție specializată precum bavali.ro pentru a realiza toate serviciile privind optimizarea SEO, inclusiv redactarea textelor pentru site în conformitate cu regulile specifice SEO. 

 

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google