Internetul, singurul tip de media in crestere pe piata publicitatii

de Redactia Hit | 3 octombrie 2013

Piata de publicitate din Romania va inregistra o scadere de 3,6% in anul 2013, internetul fiind singurul tip de media aflat in crestere, potrivit celui mai recent raport Zenith Optimedia - Advertising Expenditure Forecasts.

Conform sursei citate, internetul ramane in continuare singurul tip de media aflat in crestere in Romania, segmentul de performance media aducand o contributie majora acestei cresteri. In 2013, internetul va atinge o cota de 12% din totalul consumului de publicitate din Romania.

Pe de alta parte, investitiile TV se afla intr-o usoara descrestere de 3% comparativ cu anul precedent, in timp ce presa ramane principalul tip de media afectat, cu o scadere de 15% pentru ziare si de 10% pentru reviste.

Zenith Optimedia preconizeaza schimbarea trendului anual in privinta pietei de publicitate in 2014 (dupa o asteptare de cinci ani) si continuarea cresterii in 2015 (insa doar one-digit).

Cititi mai mult despre "Internetul, singurul tip de media in crestere pe piata publicitatii" pe Business24.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: online advertising piata online publicitate internet publicitate
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google