Google, Microsoft, Yahoo si AOL, pact pentru combaterea pirateriei si contrafacerilor

de Redactia Hit | 16 iulie 2013

Cele mai mari companii din online si advertising, Google, Microsoft, Yahoo si AOL, au semnat un cod al bunelor practici, care vizeaza reducerea pirateriei si a contrafacerilor de servicii de pe internet.

Mai exact, intelegerea vizeaza diminuarea, cel putin, a veniturilor unor site-urilor implicate in activitati online ilicite (comert cu bunuri si servicii contrafacute sau piratate).

Noul parteneriat antipiraterie este destul de important in conditiile in care, odata descoperite ilegalitatile practicate de anumite site-uri, acestea vor fi notificate in legatura cu incalcarea legilor, iar urmatorul pas este inchiderea lor.

Desi momentan "codul" semnat de gigantii internetului, dar si de alte multe companii mai mici din advertising-ul online, este aplicabil doar iun Statele Unite, initiatorii proiectului spera ca regulile de conduita vor fi extinse si in Europa si in alte regiuni din lume.

Google anunta, recent, ca pirateria si contrafacerile promovate pe internet sunt inca o amenintare si ca in 2012, de exemplu, gigantul a blocat serviciile de publicitate pe 46.000 de site-uri si a demarat masurile legale pentru inchiderea a nu mai putin de 82.000 de site-uri.

Sursa: ZDNet

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: antipiraterie anti contrafaceri google advertising microsoft piraterie pact companii internet
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google