Galeria esecurilor - 3 gadgeturi supraevaluate

de Redactia Hit | 3 decembrie 2012

Marile companii din industria IT au avut nenumarate esecuri cu produse pe care au incercat sa le comercializeze la preturi nejustificat de mari. Consumatorii au sanctionat imediat acest comportament comercial manifestand indiferenta fata de produsele respective. Apple si IBM sunt doar doua dintre companiile care se inscriu in randul producatorilor de gadgeturi supraevaluate.

1. Sony VAIO P series (pret 899 dolari)

Sony a incercat sa rupa gura targului in 2009 cu un portabil care pe cat era de impresionant ca design, pe atat era de scump. Sony Vaio P a fost un netbook de dimensiuni foarte reduse, cu ecran de 8 inci si rezolutie de 1600x768. Device-ul oferea insa ceva dupa care foarte multa lume tanjea in 2009 - conectivitate 3G pe un device cu capabilitati de netbook si dimensiuni foarte mici.

Si, desi la prima vedere Vaio P ar fi putut sa dea lovitura, performantele discutabile, autonomia foarte slaba si ergonomia scazuta a tastaturii au atarnat foarte greu in decizia de achizitie a consumatorilor care au spus nu!. La acestea mai adaugam si pretul de 899 de dolari, aproape dublu fata de costul unui laptop cu performante foarte bune la acea vreme.

Sony Vaio P a fost un esec pe care Sony a fost incapabila sa-l prevada.


Citeste in continuare 1 2 3
Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: apple lisa pret sony vaio p pret ibm PC junior pc uri supraevaluate
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google