Fantezie, culoare si creativitate. Fascinanta lume a publicitatii prin flyere!

de Redactie Hit.ro | 21 februarie 2017

Epoca vitezei in care traim inseamna si nevoia de a adapta mijloacele publicitare si promotionale la ritmul alert al vietii cotidiene. Mai mult, piata libera aduce cu ea o competitie acerba intre jucatori, competitie in care marketingul devine o unealta indispensabila pentru supravietiurea si prosperitatea firmelor. Pentru o promovare rapida si targetata pe o anumita zona geografica, folosirea fluturasilor sau a flyerelor este extrem de eficienta. Pe langa costurile reduse de productie si distributie comparativ cu alte metode publicitare, flyerul bine realizat creaza o impresie instantanee asupra potentialilor clienti chiar si atunci cand acestia nu citesc eventualele detalii scrise pe material. Chiar si intr-un mediu alert precum statiile de transport in comun, pietele aglomerate sau orice alte zone cu trafic pietonal intens, publicitatea realizata prin celebrii fluturasi este extrem de eficienta in conditiile in care o privire de numai cateva secunde aruncata pe respectivul material transmite practic instantaneu mesajul si promoveaza produsul sau serviciile.

 


Dar pana la urma ce sunt aceste flyere? Simplu! Sunt materiale tiparite pe hartie, de diferite dimensiuni, folosite de obicei pentru campanii publicitare la scara mica, ceea ce le face ideale pentru micile afaceri care nu au un buget de marketing exorbitant. Sunt de obicei gandite pentru a atrage atentia pentru o perioada relativ scurta de timp, ceea ce creaza nevoia unui design captivant, avand culori vii pentru a „fura privirea” publicului.

Utilizarile sunt diverse. De la promovarea de evenimente, cum ar fi concerte, localuri sau festivaluri pana la reclama facuta unor bunuri produse de mici intreprinzatori, magazine, exista un flyer potrivit pentru orice ocazie, gust si nevoie. Ca si dimensiuni, de obicei, fluturasii sunt in format 1/3 din A4, A5 sau A6, dar pot fi comandati si pe alte dimensiuni mai atipice, in functie de preferinta clientilor. Desigur, cei care comanda aceste flyere pot veni cu un design propriu pe care il pot cere tiparit in formatul dorit sau pot solicita ajutorul unor graficieni specializati in marketing. Oricum ar fi, optiunile sunt multiple.


Daca vrei sa-ti testezi talentul cand vine vorba de creearea unui flyer pentru afacerea ta, sunt cateva reguli de baza pe care e bine sa le stii. In primul rand imaginea de fundal si culorile folosite sa fie reprezentative pentru bunul sau serviciul pe care il promovezi. Nu poti, de exemplu, sa promovezi noul tau magazin de fructe proaspete si ecologice folosind culori terne care duc cu gandul la zone industriale poluate. Nu in ultimul rand, mesajul textului trebuie sa fie concis, clar si la obiect pentru a crea o impresie instantanee!

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google