De ce a esuat Google Plus - greseala sau strategie?

de Redactia Hit | 27 aprilie 2015

Luna trecuta, Google a anuntat ca isi va schimba strategia abordata pana acum in ceea ce priveste serviciul Google+, care nu a avut atat de mult succes pe cat se astepta.

Astfel, Google+ nu va mai functiona ca o retea sociala gandita sa concureze cu Facebook, ci va fi separat in doua servicii diferite: fotografii si streaming, relateaza Business Insider.

Miscarea nu este o surpriza, intrucat Google+ nu a prins la public intr-o maniera comparabila cu retele precum Facebook, Twitter sau LinkedIn.

Practic, foarte multe persoane folosesc Google+, din moment ce se logheza pe conturile de aici pentru a accesa Gmail, Google Drive si alte aplicatii ale gigantului american. Insa oamenii nu folosesc activ reteaua sociala.

In acest context, fosti angajati ai Google au vorbit despre problemele cu care a pornit la drum serviciul. Unul a spus ca s-a incercat mult prea mult ca Google+ sa semene cu Facebook, in timp ce altul a invocat acelasi argument, adaugand ca firma a ajuns prea tarziu pe piata.

Cititi mai multe despre "De ce a esuat Google Plus - greseala sau strategie?" pe ZIARE.COM

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: google google plus esec google plus analiza google
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google